IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Elder Scrolls (Morrowind e.d.) Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-08-2003 11:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 11:40 schreef JFrost het volgende:
Eerst alle Mages Guild Quests doen natuurlijk!!

Tuurlijk, die zijn allemaal achter de rug... sommige wel erg saai .


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 18-08-2003 12:05 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 11:38 schreef Dwaallicht het volgende:
Die beveiliging is ruk voor jouw übercharacter ja, maar al die suffe wizardjes en andere mannetjes beginnen niets tegen zo'n stoere Steam Centurion hoor . Maar goed... inderdaad had men wel wat meer dynamiek erin kunnen stoppen door wat rovers je fort te laten aanvallen e.d., maar dan wordt het spel nòg buggyer volgens mij.

Ik ben ook wel benieuwd hoe de strongholds van andere Great Houses eruit zouden zien, maar dat gaat me dan ECHT veel te veel tijd kosten. En om weer opnieuw te beginnen met een character, pff.

House Telvanni geeft je ook erg coole spullen trouwens. Bij die Masters voor wie je wat vuil werk moet opknappen is erg veel te jatten (Telvanni ethics ) en je krijgt bv. een handschoen met zeer veel charges van Summon Fire+Frost+Storm Atronach (in één keer). En ook één met heel veel charges van Command Humanoid én Creature.
Vet stoer, vanavond wil ik de head honcho van het Mage Guild ook even koud maken. Hihi .


Hm, volgens mij heeft Trebonius 1 van de meest sterkste ringen in het spel voor een mage type. De necromancers ring.

Zeer aan te raden!

Mijn vorige lvl 31 high elven archmage gebruikte hem ook nog!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-08-2003 12:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 12:05 schreef istharol het volgende:
Hm, volgens mij heeft Trebonius 1 van de meest sterkste ringen in het spel voor een mage type. De necromancers ring.

Zeer aan te raden!

Mijn vorige lvl 31 high elven archmage gebruikte hem ook nog!

Oh ja, toffe items vinden, erg leuk. Bij de Telvanni Wizard in Tel Fyr (je moet erheen lopen/vliegen/zwemmen, geen boot), met z'n corprusarium, is een kast met lock level 100.

In die kast zit het Cuirass of the Saviour's hide. Light Armor, constant effect: 60% magic resistance, EN armor rating 149.



JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 12:13 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

De gloves die je van de Main Quest altijd krijgt zijn pas heerschend

Maar items doen me in Morrowind echt veel minder dan in spellen als Diablo of Baldur's Gate. De moeilijkheids-graad is op een gegeven moment al snel te verwaarlozen en dan draag ik gewoon wat er mooi uitziet.


this user is dead


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 18-08-2003 12:34 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Baldur's gate was inderdaad veel moeilijker!
Vooral op het einde, als je onderin de tempel zit en je moet de eerste party verslagen....

Explosive arrows anyone? Ik ben de eerste keer afgeslacht. Tweede keer heb ik eerst een aantal fireballs in het rond gegooid

Expansion pack was ook uitermate heerschend!

Baldur's gate II is vergeleken met deel 1 veel minder mooi en veel makkelijker. En laat ik niet over de expansion pack beginnen....



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-08-2003 12:51 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Okay, Morrowind is gaaf, maar inderdaad te makkelijk . House Telvanni en het Mage Guild zijn van mij en Dagoth Ur is dood (wat een mietje was dat zeg. Sommige monsters zijn veel sterker...). Tevens heb ik een paar miljoen aan items (exclusief main quest items) en blijkt dat geld niet gelukkig maakt. Toen werd ik pissig en heb ik Vivec ook maar naar de andere wereld geholpen. Ik heb een God gedood en geen haan die ernaar kraait (ook een beetje raar). En ik ben pas lvl 23! Dat was m'n eerste character, een pure mage. Ik kan nu wel een combat-character gaan spelen maar dan moet ik weer alles gaan doorlopen.

En aan Tribunal/Bloodmoon kan je het beste met een >lvl 20-character beginnen lees ik. Pffff.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-08-2003 13:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 12:51 schreef Dwaallicht het volgende:
Okay, Morrowind is gaaf, maar inderdaad te makkelijk . House Telvanni en het Mage Guild zijn van mij en Dagoth Ur is dood (wat een mietje was dat zeg. Sommige monsters zijn veel sterker...). Tevens heb ik een paar miljoen aan items (exclusief main quest items) en blijkt dat geld niet gelukkig maakt. Toen werd ik pissig en heb ik Vivec ook maar naar de andere wereld geholpen. Ik heb een God gedood en geen haan die ernaar kraait (ook een beetje raar). En ik ben pas lvl 23! Dat was m'n eerste character, een pure mage. Ik kan nu wel een combat-character gaan spelen maar dan moet ik weer alles gaan doorlopen.

En aan Tribunal/Bloodmoon kan je het beste met een >lvl 20-character beginnen lees ik. Pffff.


Ik kan je wel verklappen dat bloodmoon en tribunal een stuk moeilijker zijn. Dan wordt je met je lvl20+/- ventje makkelijk inelkaar geramt. Heb ze beide al uitgespeeld, dus kan het weten


"This one is older than shit, heavier than time!"


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 24-08-2003 13:38 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 12:51 schreef Dwaallicht het volgende:
En aan Tribunal/Bloodmoon kan je het beste met een >lvl 20-character beginnen lees ik. Pffff.


De gemiddelde Goblin uit Bloodmoon is sterker dan Dagoth Ur

Dat soort fouten kun je verwachten van een spel waar geen "Blizzard" op de doos staat.


this user is dead


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-08-2003 14:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Okay, okay, ik ga wel een Hakkende Harry-character beginnen in Morrowind . Heb een beetje genoeg van m'n mage.

Word je als lvl 20 character, in Daedric Armor, met über-Daikatana e.d. ook nog makkelijk doodgehakt dan?? Tering...


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 24-08-2003 14:11 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Alleen je level is een beetje laag...


this user is dead


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-08-2003 15:14 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 14:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Okay, okay, ik ga wel een Hakkende Harry-character beginnen in Morrowind . Heb een beetje genoeg van m'n mage.

Word je als lvl 20 character, in Daedric Armor, met über-Daikatana e.d. ook nog makkelijk doodgehakt dan?? Tering...



euh jaahaa, ik had ebony armor en deadric daikatana. Was rond level 25 ofzo en werd toen door goblins nog vlink kapot geslagen
In bloodmoon is het nog erger


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 28-10-2003 18:22 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Eindelijk kan ik ook goed morrowind spelen.
Nou goed, ik heb een probleem met het geluid alle voetstappen die je hoort klinken allemaal dichtbij en daarom schokt die ook een beetje en duurt het lang als je een huis binnengaat ofzo.


dood


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-10-2003 19:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Morrowind heb ik ook al een paar uur gespeeld maar dat gaat zeker meer worden, gaaf spel.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-10-2003 20:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 19:03 schreef ZelThoR het volgende:
Morrowind heb ik ook al een paar uur gespeeld maar dat gaat zeker meer worden, gaaf spel.


Reken maar dat het je werkelijk dagen aan uren zal gaanh kosten, zeer verslavent!
Niet goed voor je sociale leven


"This one is older than shit, heavier than time!"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-10-2003 23:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 20:03 schreef 0Tolerence het volgende:
Reken maar dat het je werkelijk dagen aan uren zal gaanh kosten, zeer verslavent!
Niet goed voor je sociale leven
daarom probeer ik dat ook vanaf het begin af aan te doseren, weet dat als ik er mee begin op een dag, meteen 3 of 4 uur kwijt ben. minstens


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-10-2003 0:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 20:03 schreef 0Tolerence het volgende:
Niet goed voor je sociale leven

Valt wel mee, de NPC's zijn hartstikke aardig .


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 29-10-2003 3:34 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Precies, Caius Cossades is nu mijn beste vriend!

Maar Diablo II 1.10 is uit, dus speel ik dat weer


this user is dead


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-10-2003 13:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hehe, ja, NPC's zijn lief, jammer dat je niet met iemand naar bed kunt

quote:
Op 29 oktober 2003 3:34 schreef JFrost het volgende:
Precies, Caius Cossades is nu mijn beste vriend!

Maar Diablo II 1.10 is uit, dus speel ik dat weer

Zijn er grote gameplayveranderingen dan? Ik had de beta van de 1.10 patch gespeeld, maar merkte niet echt veel van.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-10-2003 13:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:20 schreef ZelThoR het volgende:Zijn er grote gameplayveranderingen dan? Ik had de beta van de 1.10 patch gespeeld, maar merkte niet echt veel van.

Ugh laat maar, lees nu wat de changes zijn, zie meteen wat ik allemaal vergeten ben

(Sinergy Bonusses rule!)


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 29-10-2003 17:41 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ja, er is machtig veel veranderd. Maar opzich merk je de helft alleen als die-hard speler.

Desalniettemin is het wel weer leuk om opnieuw te beginnen in een verse economie.


this user is dead


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 06-11-2003 17:50 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Arg heb een hekel aan de missie's waar je speechcraft bij moet gebruiken. Ik moet nu namelijk 200 debt money ophalen. Ja het is 1 van de eerste missie's ben ook pas begonnen.


dood


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-11-2003 17:54 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Gewoon saven, briben, en als het niet lukt weer loaden


this user is dead


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 06-11-2003 17:59 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Bij die codebook missie heb ik dat ook gedaan 3000 gebribed en ik kreeg voor die missie 50 terug.


dood


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-11-2003 19:01 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Haha, ja je moet er wat voor over hebben


this user is dead


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 06-11-2003 19:14 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ben na ene valse start weer begonnen. Mijn eerste game was gewoon zwaar frustrerend. Dat omdat ik het spel niet goed begreep. Ik bedoel, als je steeds gedood wordt door een of ander wormpje terwijl je niks raakt met je dolk, dan is er iets mis. Ook een Elven Barbarian zonder armor werke niet mee .

Maar mn nieuwe spel gaat prima!. Ik ben een Nord Warrior, en ben net level 7 geworden. Niet slecht voor 3 dagen gamen. Trouwens mazzel gehad door in een of andere tombe geweldige wapenuitrusting te vinden! Als lvl 3 gozer een helm en schouderdingen met een armor rating van bijna 80 te vinden, mag je zeker blij zijn. En mn Nordic Claymre is al de hel tijd mn beste vriend.


BTW, weet eiamdn nog een goede manier op als Lvl 7 caracter aan een paar mooie items (armor, wapens) te komen? Het liefst een Long Blade, of goede armor. enne alleen in de Biitercoast region of in de buurt van Vivec. Verder waag ik me voorlopig niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 06-11-2003 19:22]


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen