|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tja kopen. Ik heb Morrowind origineel en Tribunal origineel. Maar aangezien je die hele cd maar 1 keer nodig hebt (bij install) komt het erop neer dat je het spel koopt voor de kaart die erbij zit. Bloodmoon heb ik dan toch maar (een week voor release) gedownload. En ja, Morrowind IS buggy. Het is verder een PRIMA spel, maar buggy. Tip: download de expansions Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Er zit een memory leak in het spel, daarom crasht ie nog wel eens. Er is trouwens ook een gigantische mud in de planning, waarmee ze de gehele morrowind (en later Tamriel) gaan overzetten in morrowind!!! een project dat meer dan 3 jaar gaat kosten!! |
|
Gaan omzetten in "MIDDLE EARTH" bedoel je volgens mij? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Op mijn versie staan alletwee!! We zoeken verder. Hoe zit het met evt. uploads van deze 'fix' van jou naar het centrale ZM distributie punt? |
|
quote: Ik heb geen "fix" maar ik kan wel de .bin van de Bloodmoon expansion uploaden als je wilt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: nenenene Tamriel rebuild heet de project. Er zijn trouwens meerdere goeie mods te vinden, 1 verbeterd de gezichten van de spelers. Ik zal eens een paar screenshots laten zien |
|
quote: Hmmm, gaarne. Dan voel ik me tenminste niet helemaal gepiepeld, al die support sites van Ubi Soft & Bethesda verwijzen naar elkaar, daar heb ik niet voor betaald GVD. |
|
will do sir eerst nog ff wat onheilige gitaar geluiden maken Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Als je slim bent download je de nieuwe "fix" van bloodmoon niet... er klopt namelijk geen ruk van...ze hebben de nordic CHAIN mail veranderd in Heavy armor , dat terwijl Nords goed zijn in MEDIUM armor.... Leukste is dat een speler een weekje of twee geleden een een soortgelijke fix heeft gemaakt, die de armors dus NIET veranderen... |
|
Dwaallie, hij staat er op hoor: uplooi/bloodmoon Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dank u zeer! Ik ga nu beginnen met m'n 3e char . |
|
Wooohoo, ik ben alweer level 6, dat gaat ook niet hard zeg. En ik loop nog in volledig Chitin armor rond (ben een soortement van mage). Maar goed, ik heb wel het gevoel dat er schot in komt. Ik moet nu een Telvanni spion in het Mage Guild opsporen, en ook in Vivec met een hoop lui praten. Dat wordt mijn volgende uitvalbasis, samen met Ald'Ruhn. Welke gozer heeft er een beetje goede spells in de aanbieding? Dat spark gaat ook vervelen... |
|
Ga naar alle Mages Guilds. Dat is flink makkelijk, want elk Mage Guild heeft een transport-mannetje. Die je naar alle andere Mage Guilds kan transporteren. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Oh ja, is wel handig inderdaad. Doe ik het op die manier. Kan ik eindelijk ook eens wat van die vervelende brede figuren die me telkens doodhakten alsnog afmaken . |
|
Level 6 mage stelt nog niet al te veel voor hoor, haal jezelf niet al te veel ellende op je dak Maar goed levelen gaat lekker vanzelf. Vooral als je Athletics en Acrobatics als Primary of Secondary skills hebt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Heb ik niet gedaan... die staan als misc, want die gaan tòch wel omhoog. Ik wil levels halen met Intelligence, Willpower enzo, dan krijg ik betere multipliorrrrs. Lvl 6 mage is idd een behoorlijk mietje, nog. Maar goed, het BEGINT te komen. Ik ben wel benieuwd naar al die coole teringzooi die komen gaat. Ik begin nu eindelijk een beetje centen te krijgen. |
|
quote:http://www.memod.co.uk/ daar zit ik inderdaad al lang op te wachten SCHIET OP! ARGH! |
|
Morrowind & Middle-earth? Schei uit zeg, ik moet hier al veel te vaak Quenya lezen . Oh ja en ik ga natuurlijk helemaal voor het Glass armor, dat lijkt me über gaaf. Ik wil ook House Telvanni in. En als ik daarvan de leider ben ga ik iedereen doodmaken . Heh, dit spel bevredigt wel verborgen verlangens geloof ik... |
|
tsk, Glass Armor... Ik heb nu de gehele set Daedric Armor compleet inclusief Daedric Katana |
|
quote: Dat is HEAVY ARMOR. Welke mage gaat er nu in Heavy Armor rondlopen... |
|
quote:Wist ik veel dat je een mage was Ik ben een barbarian...Nord, om precies te zijn |
|
quote: wel als je een battlemage bent, zoals ik. Level 70 nu ongeveer. Maak echt iedereen af. Dus er is ook niks meer aan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Jippie een topic over mijn verslaving. ik heb nu een wood elf met al zijn stats(strength intelligence etc etc) op 100 luck nu ook op 69 Hmmm ik raad jullie alleen aan om alchemy te proberen, thats how to beat the game. owja is er ook al bekent hoe het zit met de uitberijdingen voor de x-doos? en nu even iets anders, is hier ook iemand die wood elf is en al de ziekte immuniteiten heeft en het toch gelukt is dan nog vampier te worden? I am the 1%. |
|
quote: volgens mij kan je maar lv 67 worden met al je skills hellemaal goed en multiplyers ook perfect... (kan het mis hebben) I am the 1%. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |