|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
ze zijn op bepaalde locaties gewoon te vinden door subquests op te lossen (zie het morrowind forum) |
|
lang niet alles is trouwens zomaar te vinden heb ik dus fijn ontdekt, een helm bijvoorbeeld zal ik dus nooit krijgen |
|
Okeej dan! Vieze walkthrough gebruiker!! *pakt zijn walkthrough erbij* Maar ander keertje, nu ga ik naar de UTCampus ziek zijn ende bier drinken. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
have fun! |
|
hey morrowind.. blah ik vond het echt geen kont aan, maarja heb het geduld niet om hem te spelen.. heb hem hier nog ergens orrigineel liggen.. voor 10 euro ofsow is ie voro jouw [Dit bericht is gewijzigd door blowen_b op 31-05-2003 12:53] trilililili |
|
een tijd geleden te vaak gespeeld. tis eg een uitgebreid spel en grafisch ook prima in orde maar op een gegeven moment wordt het zooo saai.je moet dan die profetie vervullen als neraverine en dan moet je eg naar alle uithoeken van de wereld lopen omdat je je daar niet heen kunt late transporteren op welke manier dan ook. nou toen wou ik zo graag wete wat er gebeurd als je die Lord Dagoth Ur dat ik het tog maar heb uitgespeeld krijg je dan een visioen van een minuutje waarin vertelt wordt dat er nog meer kwaad op de wereld is en dat je dat maar moet gaan bestrijden vanaf dat moment is erdus eg nix meer aan oh en sorry voor de lange tekst |
|
Dit spel is een soort herhaling van daggerfall alleen dan 10000x betere graphics ? Of zie ik dat verkeerd |
|
het is geen daggerfal, je zit op vardenfell nu en het is een ander verhaal en als straks de 2e expansion komt dan heb je weer zat te doen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Oef! Ik heb nog steeds zat te doen. Ik speel het al een jaar en ik heb tot nu toe alleen nog maar alle Fighters Guild quests opgelost... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Mwah het lijkt erg op daggerfall merk ik.. IK word helemaal inelkaaaaar geschopt niet gaaf. Enige tips voor een noob(bijv. niet meteen uit town lopen mischien ) Ik was op weg naar die stad Barmola ofzow en bij de eerste dungeon wordt ik zwaar inelkaar geslagen dus overgeslagen en dan kom ik zo'n kruipbeestje tegen en die kan ik al niet aan. (heb een wood elf met acrobatic skills en wat vechtdingen in combo met wat toveren gekozen) |
|
Ahum: 06/04/2003 Elder Scrolls III: Bloodmoon FairLight [xx/37] |
|
quote: dat is gaaf ofzow? zegt mij weinig.. lvl 37?? of zow? Het is me nu overigens gelukt om wat ratten neer te schoppen etc. Die ghosts lukken nog niet maar daar ga ik binnenkort aan werken |
|
quote: tja, als je character niet goed kan vechten zul je in het begin misschien eerst wat geld moeten verdienen en betere equipment kopen. Vlak bij Seyda Neen, gewoon de stad uitlopen, richting het Noorden meen ik, is een meertje met een onderwater-grot. Daar kun je heel mooi parelduiken. Een parel is 100 gold waard, dus die kun je mooi verkopen. Als je net nieuw bent met het spel is het ook verstandig om altijd te praten met iedereen, en vooral over latest rumors, little advice en little secret. Daar krijg je vaak nuttige tips te horen. Zo hoor je al vrij snel dat er een tax collector dood is, die je in de buurt van Seyda Neen kunt vinden. Algemene tips: -spring altijd en overal waar je heengaat (elke keer dat je springt gaat je Acrobatics skill omhoog. -eet plantjes op (gaat je Alchemy van omhoog) -Quicksave als je niet zeker bent of een actie die je wilt uitvoeren je misschien in de problemen kan helpen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: betekend dat het op internet te vinden is 37 bestanden |
|
quote: Euhm... right. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hehe, Morrowind voor op je mobiele telefoon. Jaja, JAVA is de toekomst: http://www.theelderscrollstravels.com/movie.shtml Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hehe, sorry hoor, maar nog 1 ding: De BloodMoon map. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dat is allemaal wel heel leuk en aardig maar ik denk dat ik eerst maar eens even Morrowind zelf flink ga vervolmaken en daarna maar wat expansion uitproberen. (mocht ik ooit zover in het spel komen dat het nodig is) |
|
quote: ja zag het net, ben em aan het downloaden. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: woar? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: DAT kan ik helaas niet zeggen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Aarsch, stuur me eens een mailtje mijnnick @ zwaremetalen . com Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: nope, ethiek van de "scene" Ik ga niet ftp's lopen verspreiden hier die ik zelf niet gevuld heb, sorry "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
laat maar zitten hoor met je 1337 scene [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 05-06-2003 12:52] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |