|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog een vraag: Mijn alchemy-rate is 87, maar als ik potions probeer te maken mislukken ze ALTIJD (zelfs diegene die ik van internet heb gehaald en dus de goede ingrediënten bevatten). Iemand een idee waar het aan kan liggen? Zijn er andere skills belangrijk, behalve alchemy? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Waar??????? "Sehnsucht" |
|
quote: Blader eens terug door het topic... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
mmm vaag je zou denken dat het met 87 wel eens zo moeten lukken, ik dacht dat het mij niet lukte omdat mijn skill te laag was. Ik ga deze week een xbox kopen alvast voor als oblivion uitkomt, en omdat bloodmoon zo fucking langlaam loopt op mijn pc. it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: op je vraag: yep. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Oblivion duurt toch sowieso nog een hele tijd? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ja, en je kan dan op je kaart aantekeningen maken door ergens op de kaart dubbel te klikken das vet handig. [Dit bericht is gewijzigd door psychopath op 04-04-2005 18:48] it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Als dat gecombineerd zou worden met een nog veel grotere wereld.... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Zodat je weer 80,000 kilometer moet gaan afleggen voor 1 mini klote questje? Liever niet Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Een echte vent vliegt of reist per boot. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: dan pak je het fout aan denk ik, je kan gewoon met de siltrider (schrijf je dat zo?) of met de boot of je later teleporteren bij de mages guild dus.... [Dit bericht is gewijzigd door psychopath op 04-04-2005 18:54] it ain't so bad to be a psychopath |
|
Een echte vent loopt Het zal je moeder maar wezen... |
|
heb ik ff mzzl dat ik geen vent ben kan ik lekker met de boot etc. maar moet zeggen dat je onderweg een hoop nuttigs tegenkomt, en hoe vaker je vecht hoe beter je skills worden dus heeft lopen ook zijn voordelen. it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Alleen het lopen word op en duur uber saai, dus je hebt wel gelijk dat je beter met de boot enzo kan gaan. Maargoed ik ben eigenwijs Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Met mijn level 30 poppetje zijn ratten en die stomme vogels geen uitdaging meer. Dus ik vlieg, vaar en tover lekker. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
jep me to!! it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Slik.... gezien Tering "Sehnsucht" |
|
ja ziet er vet uit he...!!!! it ain't so bad to be a psychopath |
|
Oblivion zal Xbox2 worden, daar kan je wel vanuit gaan gezien het grafische geweld. NIW, zaken zoals alchemy zijn best nutteloos in morrowind imo. Het beste wat werkt is een combinatie van alteration, destruction en bijvoorbeeld long swords. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
vandaar zoals ik al zei koop ik een xbox it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Ik dacht dus een xbox 1, dat zal iig niet zoveel zin hebben voor dit spel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Wie gaat er tegenwoordig nog een xbox of playstation kopen als er een xbox2 en playstation3 op stapel staan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
da kan no wel ff duren en ik heb al een ps2 it ain't so bad to be a psychopath |
|
Nog 1 dikke maand wachten tot Elder Scrolls 4: http://www.elderscrolls.com/home/home.htm Die trailer filmpjes, echt geweldig! Super AI, waarin NPC's gewoon een aantal dagelijkse bezigheden hebben ipv steeds op dezelfde plek een beetje staan te staan. Quests krijg je door een toevallig gesprek tussen NPC's te overhoren, heel logisch eigenlijk. Laws of physics om van te kwijlen, nieuwe mogelijkheden voor stealth... Mijn pc gaat hem echt maar net kunnen draaien, maar ik schaf er graag een nieuwe videokaart + 512 MB RAM meer voor aan . Collector's edition staat in pre-order iig . |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |