|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm... 466 mhz celeron 64 mb 8 mb onboard vid kaart... denk niet dat ik em ken spelen My madness, my sadness |
|
dat weet ik wel zeker |
|
quote: ik draai hem op een celeron 550, 320mb en tnt2 kaart is best te doen moet ik zeggen. ik ben trouwens iets van een lvl 4 Nordic Barrbarian, met Flamemauler (heersch) en Bonemold armor |
|
mijn pc is geschift (tis een compaq) kan je echt grappige upgrade verhalen vertellen... maar das oftopic My madness, my sadness |
|
Ik heb er veel te weinig tijd voor eigenlijk. Maar wat een superspel blijft het. |
|
Ik ga het spel ook kopen, de directeur van het bedrijf waar ik stage loop heeft het ook en die is er vol lof over.... Alleen m'n nieuwe moederbord doet ut niet helemaal Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Jah, zodra mijn nieuwe compu wordt geleverd ga ik morrowind ook wel kopen ... of kun je het niet draaien op een P4 2200, 512 MB RDRAM, GForece4 128 MB Asus V8440 videokaart ?? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Nee sorry ik moet je teleurstellen. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 25-06-2002 19:39] |
|
quote: opschepper My madness, my sadness |
|
quote: ik kan je geruststellen hoor!! ja... dat kan Don't touch me. I'm evil. |
|
mijn Character begint te heerschen |
|
Lekker weer voor pc spelletjes |
|
GeWELdig spel, nieuwe expansion komt er binnenkort aan! Op een nieuw eiland dat vrij groot is, ongeveer een kwart van Vardenfell. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: nee, heb vandaag mn computer moeten terugclocken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik wacht op de Middle-Earth mod @Wladimir: ik leef amper irl |
|
Ik vind het wel een leuk spel, maar na een tijdje gaat het wel vervelen... de hele tijd door dat landschap banjeren... op een gegeven moment wordt dat saai. |
|
Klopt, het heeft een saaiheids factor. Maar ik moet en zal nu met 1 character alle quests oplossen! En alle gafe armours completeren: -Ebony -Daedric -Glass -Adamantium (heb ik al!) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik moet en zal dat Daedric armor compleet krijgen, zoals je ziet heb ik al wat delen gevonden [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 29-05-2003 14:31] |
|
Tis lam dat als je een Deadric gast doodmept dat je niet gewoon zijn complete armour kan afpakken Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
LOL, als je die gast kan neermeppen heb je geen Deadric armor nodig! |
|
quote: euhm, nooit zo'n Dremora Lord ofzo neergemept Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
neuh... ik ben een Warrior, ik heb alleen een Deadric Dai-Katana om stoer te doen |
|
quote: Ben je lvl5 ofzo? Want vanaf lvl15 ofzo mep je al Deadra Lords neer. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
13, en nee, ik mep ze niet zomaar neer, sommige mensen moeten daar moeite voor doen |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |