|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Alleen orgineel en die niet eens uit. Zoals ik al zei, te weinig tijd helaas |
|
quote: Bloodmoon eventjes...maar door gebrek aan tijd m'n avonturen moeten staken Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Jammer, in Tribunal heb je super vette armor en ratten die je spullen voor je dragen. it ain't so bad to be a psychopath |
|
Ik hoop dat Olivion ook weer zulke mooie muziek heeft. Door die intro tune van Morrowind kwam ik altijd meteen in de stemming |
|
Ja ... zwijmel |
|
quote: Ophoeren slettebak |
|
Toch zou iets meer variatie geen kwaad kunnen als je het zoveel uren achterheen speelt als ik. [Dit bericht is gewijzigd door psychopath op 22-03-2006 12:49] it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote:Pff ... hoereloper! |
|
quote: Haha, heb je wel een punt ja. Maar misschien moet je dat als hint zien dat je ook af en toe moet unpluggen |
|
Ach ja nu heb ik die tijd die ik toen had toch niet meer. it ain't so bad to be a psychopath |
|
Ik heb hem ook pre-ordered, maar nog geen bericht dat hij eraan komt . Ik zal misschien ook een nieuwe videokaart moeten scoren voor Oblivion, al werd de mijne nog net ondersteund zag ik bij de system requirements. Doom 3 is iig te zwaar, vooral die stukken in Hell, dus een nieuwe videokaart staat al langer in de planning. Ik heb alleen geen PCI-e bus (Maar gewoon PCI), dus alle echt nieuwe videokaarten komen al niet in aanmerking... |
|
AGP komt nog prima mee hoor, en dat heb je toch wel? |
|
ik neem m gewoon voor de 360, geen gezeik over systeemeisen . |
|
Dat is dan weer het voordeel van een console ja. Maar voor één game ga ik geen xbox 360 halen |
|
Ik vond Morrowind niks op de x-box, ging ik toch liever weer achter de pc verder. it ain't so bad to be a psychopath |
|
Bediening is dan wel een stuk beter ja. FP games op een console blijft aanmodderen imho. Toch maar even wachten op de nieuwe freehand controller van de nintendo revolution |
|
quote: Volgens mij wel. Moet ik de videokaarten nog eens doorscannen, ik werd vooral verblind door elke PCI-e die ik tegenkwam. Ik heb ook ergens iets gelezen over een PCI -> PCI-e brug, maar heb zo'n ding nergens te koop gezien oid. |
|
quote: Die zitten dan ook op zo'n kaart gesoldeerd om de chip te laten communiceren met een agp of pci-e systeem. Fysiek past het natuurlijk al niet om tussen een normal size kaart en moederbord een converter te prikken Maar AGP is er nog zat hoor. Volgens mij is de hele 6x00 serie van nvidia op agp te krijgen en de vergelijkbare ati kaarten ook. Van de laatste geratie weet ik het niet 100% zeker. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 22-03-2006 17:08] |
|
quote: ik was in eerste instantie aan het kijken voor NVidia 7800 kaarten omdat ik meteen een relevante upgrade wilde doen (ik heb nu een 5200 FX). Maar dan zal ik de 6800's eens checken, thanks! Bij zo'n brug kon ik me ook al weinig voorstellen trouwens, maar ik weet er net niet genoeg van om zoiets helemaal uit te sluiten (feitelijk leek me zo'n "brug" die je er voor 20 Euro bij zou kopen wel een oplossing eigenlijk ). |
|
Alle chips worden al een tijdje voor PCI-E ontwikkeld. Om toch AGP kaarten te maken wordt er dus een brug chip op de kaart geplaatst. Ik meende btw wel iets gelezen te hebben dat de 7600 GT ook een AGP versie krijgt maar pin m er niet op vast want zeker weten doe ik het niet. |
|
|
|
quote: Thanks, maar daar schiet ik in power supply weer tekort (250W ipv 350W). Ik zoek weer even verder. [edit] Met 250W. kom je helemaal nergens meer zo te zien . Mocht mijn huidige videokaart moeite hebben met Elder Scrolls 4, dan kijk ik wel voor een nieuwe voeding + videokaart. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 22-03-2006 20:08] |
|
quote: Ik denk dat je dat bij alle enigszinds nieuwe kaarten gaat hebben. Zelfs in een GF4 machine met athlon XP wordt min. 300 watt aangeraden. |
|
Ik heb Oblivion binnen Echt lekker draaien doet het echter niet...ik ben bang dat m'n arme videokaart dit toch niet helemaal aan kan :S Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |