|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja idd, niet kopen dus. |
|
Juist wel toch dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nee. |
|
quote: Bekende frustratie bij mij. Al die Converse schoenen met die witte zolen. Moeilijk om geheel zwarte schoenen te vinden en ook met maat 46. |
|
Deze net gekocht, 95 dollar. In het echt zijn ze ipv grijzig gewoon zwart. Blij! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jammer van die witte zolen, blijft onbegrijpelijk voor mij. Ik kom trouwens net dit tegen: Wtf? Wie koopt nou zoiets? En dan ook nog 180 E voor durven vragen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Iig geen last van witte zolen. Wat raar. Ik maak die zolen btw schoon met een sponsje met wat schuurmiddel, werkt redelijk. Maar echt super mooi krijg je ze niet meer, nee. Beste is ze niet aan te trekken naar een rave of festival oid, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het zijn hier precies allemaal skaters. En nu gaan we vegen |
|
Jij bent zeker een standaard, 13 in een dozijn metalhead, met kisten en een camouflagebroek? [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 13-09-2014 18:09] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik heb één paar deftige schoenen. Voor de rest Timberland en qua sneakers hooguit een paar zwarte Stan Smiths. Skaterschoenen en die Nike Air Moon Boots, ieder zijn meug, leven en laten leven. En nu gaan we vegen |
|
Ik moet eens nieuwe nette slash semi-stoere laarsjes hebben. |
|
Slash is 100% stoer, niet semi-stoer. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Hehehe, ik ben blijven hangen in de jaren 80. Heerrrrlijk! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 13-09-2014 23:10] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Goed punt. Wat voor een schoenen draagt hij? Maar ik heb dus redelijk nette boots nodig die er tevens een beetje stoer uitzien zodat ik ze zowel op mijn officieel werk als tijdens het tippelen bij de truckersparkeerplaats kan gebruiken. Dat, en een nieuw paar sneakers. Maar de winter komt er aan dus die schuif ik maar door naar volgend jaar. |
|
quote: |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
Je krijgt wel een beetje een ouwe kop. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Komt door de baard lieverd. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Laatst aangekocht: Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Nice When your people matter, menstrual health matters |
|
mijn favo schoenen laten herstellen, 10 jaar oud, goed voor weer 10 jaar deze zijn zowaar al 15 jaar oud [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-01-2016 16:52] signature |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |