![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, inderdaad. Dat logo ook... "De Tegenpartij, de partij voor alle Nederlanders die niet meer tegen Nederland kenne!" ![]() |
|
![]() zet je dit in schoenen, of kleding? ![]() |
|
Niet echt boeiend, wel? ![]() |
|
Zullen we ontopic blijven? ![]() |
|
Waarom post je hier eigenlijk? Was je niet enorm bang enzo? ![]() |
|
Voor een sanitair ongeluk? "De Tegenpartij, de partij voor alle Nederlanders die niet meer tegen Nederland kenne!" ![]() |
|
Altijd paraat staan voor sanitaire ongelukken ! Ben alleen wel bang voor hoe sexy mij dit pak gaat staan ![]() ![]() |
|
Ik kom straks ff langs om te praten. ![]() |
|
Kleine vingers of een groot potje. ![]() "De Tegenpartij, de partij voor alle Nederlanders die niet meer tegen Nederland kenne!" ![]() |
|
https://www.nu.nl/buitenland/6283116/sandalen-van-gras-uit-vleermuizengrot-blijken-oudste-schoenen-van-europa.html Ik wist niet dat Snaack ook sandalen in zijn schoenenassortiment heeft. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |