IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Schoenen deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-11-2017 18:42 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 24 november 2017 18:28 schreef Snaack het volgende:
Gezellig wijn gedronken met het grietje in de winkel, stiekem rohypnol in haar glas gedaan, toen ze bewusteloos was haar op de counter in haar kontje gepakt en er toen met de buit vandoor gesnaackt.


Fix applied.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-11-2017 19:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2017 16:10 schreef Fusion het volgende:
Met bidcoins natuurlijk.



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-11-2017 21:24 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik vond gesneakt mooier. Zit toch een beetje het woord sneakers in, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-11-2017 16:35 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Vroeger vergaste ze mensen met dergelijke schoenen, tegenwoordig kunnen dergelijke minderwaardigen online pochen


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-11-2017 18:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2017 16:35 schreef Mythics het volgende:
Vroeger vergaste ze mensen met dergelijke schoenen, tegenwoordig kunnen dergelijke minderwaardigen online pochen
Dan moet ze wel behoorlijke zweetvoeten hebben, als ze iemand met haar schoenen vergaste.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-11-2017 18:11 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2017 18:01 schreef bastianus het volgende:
Dan moet ze wel behoorlijke zweetvoeten hebben, als ze iemand met haar schoenen vergaste.


Grote ovens, grote voeten zoals het eens betaamde.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


WMP
Usericon van WMP
Posted 25-11-2017 19:33 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik heb ook dergelijk, degelijk schoeisel. Zitten heerlijk, lopen prettig en zien er uit om door een ringetje te halen. Laat andere mensen maar zeiken over wansmaak of lelijk of niet mooi. Gepeupel met vastgeroeste, beperkte ideeën van wat mooi is en wat niet.

Hier mijn exemplaren (kan helaas geen afbeelding plaatsen).


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-11-2017 1:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht


Ik wist wel dat Bassie hier postte!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 26-11-2017 4:53 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Alleen nog ergonomisch verantwoord spul, daar waar ik me nagenoeg altijd verplaats te voet.

Op deze loop ik nu:



Dit wordt het volgende paar:



Wederom met Vibram onderzool.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 26-11-2017 7:27 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

@poch geneuzel:

Het is allemaal mis gegaan, ongeveer 15 jaar geleden, toen uberpadlarf Chelman ging uit eten met Snaack en wormvormig aanhangsel M.

Daar moest toen ook een apart topic voor geopend worden: het was immers belangrijk dat de plebs ook kon meegenieten van hoe ontzettend goed de heren het hadden.

Redelijk sneu om te zien dat 15 jaar later een geintje is uitgegroeid tot een levensstijl: koud, liefdeloos en ernstig materialistisch.

Nu rest enkel nog de vraag: Snaack, waarom is het voor jou zo ontzettend belangrijk dat anderen zien hoe 'goed' jij het hebt? En vanwaar die drang naar bevestiging?

Zo, en nu steek ik mijn, door kinderhanden gerolde, kamillejoint op.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 26-11-2017 9:32 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2017 13:27 schreef Snaack het volgende:
Black Friday bij mijn favoriete Rotterdamse flamboyante schoenenzaak. 20 procent korting, ergo HAMSTEREN!!





En deze had ik al:


En nog een paar dat niet meer op de site staat maar hier op lijkt:






Die schoenen kunnen ze enkel kwijtraken op black friday omdat je dan altijd wel een idioot hebt die dat soort bordeelsluipers wilt hebben maar ze normaal niet ken betalen. wat een aids hahaha die groene holy shit. Serieus, sommige mensen kennen geen schaamte hahaha. toch wel respect daarvoor snaack


TUFKAM


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-11-2017 12:14 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2017 7:27 schreef Tommeh het volgende:
Nu rest enkel nog de vraag: Snaack, waarom is het voor jou zo ontzettend belangrijk dat anderen zien hoe 'goed' jij het hebt? En vanwaar die drang naar bevestiging?


Ik kan het mis hebben maar ik krijg sterk de indruk dat het een egodingetje is. Door zichzelf zo op te blazen heeft hij een ego gecreëerd dat constant gevoed moet worden. Je ziet duidelijk de behoefte om zich steeds tegenover zichzelf en anderen te bewijzen door middel van snoeven. Hij moet immers aan het door hem zelfgeschapen beeld blijven voldoen.


... hoe de hazen lopen ...


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-11-2017 12:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nu is het tijd voor plaatjes van gemartelde krokodillen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-11-2017 12:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik ben nu al blij met de terugkeer van al die gebannde users hier


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-11-2017 13:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2017 7:27 schreef Tommeh het volgende:
Redelijk sneu om te zien dat 15 jaar later een geintje is uitgegroeid tot een levensstijl: koud, liefdeloos en ernstig materialistisch.


Hahaaaaaaaaaahahahahaha

quote:

Nu rest enkel nog de vraag: Snaack, waarom is het voor jou zo ontzettend belangrijk dat anderen zien hoe 'goed' jij het hebt? En vanwaar die drang naar bevestiging?


De wiet heeft jouw cognitieve vermogens aangetast lijkt het, heerschap.

Dit zijn hilarische aannames.

Mijn God.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-11-2017 13:58 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 26 november 2017 12:18 schreef spectre het volgende:
ik ben nu al blij met de terugkeer van al die gebannde users hier


Nu OWW nog.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-11-2017 13:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2017 9:32 schreef TUFKAM het volgende:
Die schoenen kunnen ze enkel kwijtraken op black friday omdat je dan altijd wel een idioot hebt die dat soort bordeelsluipers wilt hebben maar ze normaal niet ken betalen. wat een aids hahaha die groene holy shit. Serieus, sommige mensen kennen geen schaamte hahaha. toch wel respect daarvoor snaack


Sja. Jij hoeft er niet op te lopen.

Ze lopen als pantoffels trouwens. Blij mee

En, al dat gezanik over "duuuuur boehoehoehoe", deze units zijn net zo duur als een paar Nikes ofzo.

Maatschoenen, dat vind ik een dure grap. Van een echt goede schoenmaker waar ze een leest maken op basis van je voet. Dan ben je zo 2000 euro kwijt voor een paar.

Maar er zijn genoeg mensen op deze planeet die dat weer een schijntje vinden en daar 20 paar van in de kast hebben staan.

Zoals ik al zei. Alles is relatief.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 26-11-2017 13:58]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-11-2017 14:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2017 12:14 schreef faalhaas het volgende:
Ik kan het mis hebben maar ik krijg sterk de indruk dat het een egodingetje is. Door zichzelf zo op te blazen heeft hij een ego gecreëerd dat constant gevoed moet worden. Je ziet duidelijk de behoefte om zich steeds tegenover zichzelf en anderen te bewijzen door middel van snoeven. Hij moet immers aan het door hem zelfgeschapen beeld blijven voldoen.


Hahahahahaha.

Je hebt het mis.

Keep it coming. Ik zit hier hardop te lachen boys.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-11-2017 14:01 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 26 november 2017 13:58 schreef Snaack het volgende:

Zoals ik al zei. Alles is relatief.


Daarom koop ik mijn Nikes in de USA, omdat ik ze hier niet te betalen vind.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 26-11-2017 14:02]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-11-2017 14:05 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2017 14:01 schreef F.Jacobse het volgende:
Daarom koop ik mijn Nikes in de USA, omdat ik ze hier niet te betalen vind.





Wow, krijg je in de USA een retourticket Europa bij je Nikes??


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-11-2017 14:05 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Samenvatting: man koopt schoenen.


Big fucking deal.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-11-2017 14:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2017 14:05 schreef Negatieveling het volgende:
Samenvatting: man koopt schoenen.


Big fucking deal.


Kennelijk wel ja, hahahaha.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-11-2017 14:14 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 26 november 2017 14:05 schreef Snaack het volgende:
Wow, krijg je in de USA een retourticket Europa bij je Nikes??


Gekkie!

Ik ga daar toch op vakantie naartoe, dus waarom zou ik hier veel meer geld gaan betalen voor een paar. Een keer in de drie jaar, hehe. Ik ben nogal zuinig op sneakers. En ontopic!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-11-2017 14:15 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 26 november 2017 14:05 schreef Negatieveling het volgende:
Samenvatting: man koopt schoenen.


Big fucking deal.







"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-11-2017 14:35 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Zeker big fuckin deal!!!


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen