|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vond gesneakt mooier. Zit toch een beetje het woord sneakers in, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vroeger vergaste ze mensen met dergelijke schoenen, tegenwoordig kunnen dergelijke minderwaardigen online pochen I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Dan moet ze wel behoorlijke zweetvoeten hebben, als ze iemand met haar schoenen vergaste. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Grote ovens, grote voeten zoals het eens betaamde. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik heb ook dergelijk, degelijk schoeisel. Zitten heerlijk, lopen prettig en zien er uit om door een ringetje te halen. Laat andere mensen maar zeiken over wansmaak of lelijk of niet mooi. Gepeupel met vastgeroeste, beperkte ideeën van wat mooi is en wat niet. Hier mijn exemplaren (kan helaas geen afbeelding plaatsen). |
|
Ik wist wel dat Bassie hier postte! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Alleen nog ergonomisch verantwoord spul, daar waar ik me nagenoeg altijd verplaats te voet. Op deze loop ik nu: Dit wordt het volgende paar: Wederom met Vibram onderzool. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
@poch geneuzel: Het is allemaal mis gegaan, ongeveer 15 jaar geleden, toen uberpadlarf Chelman ging uit eten met Snaack en wormvormig aanhangsel M. Daar moest toen ook een apart topic voor geopend worden: het was immers belangrijk dat de plebs ook kon meegenieten van hoe ontzettend goed de heren het hadden. Redelijk sneu om te zien dat 15 jaar later een geintje is uitgegroeid tot een levensstijl: koud, liefdeloos en ernstig materialistisch. Nu rest enkel nog de vraag: Snaack, waarom is het voor jou zo ontzettend belangrijk dat anderen zien hoe 'goed' jij het hebt? En vanwaar die drang naar bevestiging? Zo, en nu steek ik mijn, door kinderhanden gerolde, kamillejoint op. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote: Die schoenen kunnen ze enkel kwijtraken op black friday omdat je dan altijd wel een idioot hebt die dat soort bordeelsluipers wilt hebben maar ze normaal niet ken betalen. wat een aids hahaha die groene holy shit. Serieus, sommige mensen kennen geen schaamte hahaha. toch wel respect daarvoor snaack TUFKAM |
|
quote: Ik kan het mis hebben maar ik krijg sterk de indruk dat het een egodingetje is. Door zichzelf zo op te blazen heeft hij een ego gecreëerd dat constant gevoed moet worden. Je ziet duidelijk de behoefte om zich steeds tegenover zichzelf en anderen te bewijzen door middel van snoeven. Hij moet immers aan het door hem zelfgeschapen beeld blijven voldoen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
nu is het tijd voor plaatjes van gemartelde krokodillen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik ben nu al blij met de terugkeer van al die gebannde users hier Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hahaaaaaaaaaahahahahaha quote: De wiet heeft jouw cognitieve vermogens aangetast lijkt het, heerschap. Dit zijn hilarische aannames. Mijn God. |
|
quote: Nu OWW nog. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Sja. Jij hoeft er niet op te lopen. Ze lopen als pantoffels trouwens. Blij mee En, al dat gezanik over "duuuuur boehoehoehoe", deze units zijn net zo duur als een paar Nikes ofzo. Maatschoenen, dat vind ik een dure grap. Van een echt goede schoenmaker waar ze een leest maken op basis van je voet. Dan ben je zo 2000 euro kwijt voor een paar. Maar er zijn genoeg mensen op deze planeet die dat weer een schijntje vinden en daar 20 paar van in de kast hebben staan. Zoals ik al zei. Alles is relatief. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 26-11-2017 13:58] |
|
quote: Hahahahahaha. Je hebt het mis. Keep it coming. Ik zit hier hardop te lachen boys. |
|
quote: Daarom koop ik mijn Nikes in de USA, omdat ik ze hier niet te betalen vind. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 26-11-2017 14:02] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Wow, krijg je in de USA een retourticket Europa bij je Nikes?? |
|
Samenvatting: man koopt schoenen. Big fucking deal. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Kennelijk wel ja, hahahaha. |
|
quote: Gekkie! Ik ga daar toch op vakantie naartoe, dus waarom zou ik hier veel meer geld gaan betalen voor een paar. Een keer in de drie jaar, hehe. Ik ben nogal zuinig op sneakers. En ontopic! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zeker big fuckin deal!!! When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |