|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Valt wel mee, zovaak zie ik die dingen niet. |
|
gelukkig maar mijn huidige schoenen ziet er irl niet zo pastik uit signature |
|
quote: Dat vind ik dan weer zo vreselijk lelijk. Lijken wel wielrenschoenen. Ja hoor... |
|
Nee. Ja hoor... |
|
ugly² ok, dit is nog erger of dit signature |
|
quote:Hé, die heb ik ook gehad! Tyfus, eigenlijk ben ik een behoorlijke Imelda. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
Marcos. Van al die schoenen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
my bad signature |
|
quote:Geeft niks knul. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
BEN TROUWENS blij een man te zijn op schoenenvlak. Veel meer keuze, vrouwenschoenen zijn sowieso onconfortabel en gelijkaardig signature |
|
Echt, hoe durf je... Wat een gedrochten. En dan Gstar broeken er bij dragen, 'Joost' heten en 'iets heel oninteressants' doen, of zo. Oei. Ja hoor... |
|
Ik had ze al eens gepost, maar omdat ze zo hard heersen, krijgen jullie ze nog een keer voor de keizen: Ja hoor... |
|
quote:Wel raar dat iemand die zich zo afzet tegen metal en hokjesdenken dan onmiddelijk weer in soortgelijke hokjes denkt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Zit jij in een rolstoel tegenwoordig? Foei, wat een orthopedische toestand. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik moet ergens toch aan geloofwaardigheid inboeten? Goed punt, ik ben een vreselijke zeikerd (als het op schoenen en nog veel mer dingen aankomt). quote: Als ik in een stoel zat had ik deze schoenen niet nodig, wat? [Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 28-02-2012 21:06] Ja hoor... |
|
Qua model komen ze, ondanks de hippe kleurtjes, behoorlijk in de buurt van de schoenen van spasten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: van de highsnobiety-site :p teveel wit en rood imo deze al gezien? van Christian Louboutin signature |
|
ook mooi [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-02-2012 22:17] signature |
|
quote: Heers! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nog erg steeds tevreden over deze, misschien koop ik ze gewoon nog een keer als m'n huidige zijn afgedragen! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nog meer heers. Als ik die ooit ergens in een winkel zie, schaf ik ze aan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Mijn broertje heet Joost. |
|
quote: Verkrijgbaar bij de betere skateshop (merk: Dekline) [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-02-2012 23:47] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |