|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Op zoiets zou ik ook nog wel rond kunnen lopen. Ik heb ook nog een paar Giorgio's, dat is ook mooi. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 27-02-2012 13:35] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Giorgio's zijn OK. Althans...ik heb ze nooit gehad maar vond ze altijd best mooi. Volgens mij hebben (of hadden) ze een leuke driekleurige brogue. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
Wat is dit voor orthopedische zooi? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
Against God and Government |
|
quote: Laat maar komen, die kritieken; volgende keer zal ik proberen iedereen te believen! |
|
quote: Volgens mij kopen jullie schoenen in dezelfde winkel KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Toevallig zijn de UGG herenschoenen best te doen, superkwaliteit leer etc. Zelf een paar aangeschaft toen we in Cabazon waren om voor zuslief tyfuslelijke UGG's te halen. En cheap-ass ook nog. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Alle modellen die ik momenteel draag Nette schoenen Against God and Government |
|
quote: Jeetje. Waar laat je ze allemaal dan? </bastianus> Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Van een aantal heeft ie maar 1 schoen hè, dus makkelijk te combineren .. |
|
Meestal zwarte Manfields of een cognackleurig paar Van Lier schoenen. Hanwag bergschoenen als het grafweer is. You have time. You are doing fine. |
|
|
|
Nike über alles. Deze voor gewoon. Deze voor af en toe. Deze voor als het kut weer is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zoiets heb ik ook, al zijn ze niet zo hoog. Goede schoenen. Voor de rest nog wat Vans-sloffen (schoenen kun je het niet noemen) en nog wat echt nette schoenen. Voor decadent gedoe enzo. |
|
quote:Deze vind jij leuk zeker? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-02-2012 23:39] |
|
Sjon wint toch zwaar. quote: Deze zijn ook nog wel oké : quote: quote: Maar damn, wat heb ik een hekel aan die nette herenschoenen . quote: Over duurzaam, praktisch en goed zitten gesproken... Vandaag gehaald: [/zachteG] |
|
Nette mannenschoenen zijn over het algemeen echt te lelijk ja, al kan een goeie laars dan wel weer heel mooi zijn. Gelukkig bestaat er zo iets als sneakers. Mijn nieuwste aanwinst: Een beetje flashy misschien, maar in het echt zijn ze fantastisch. ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) |
|
quote: |
|
Die Nike high Tops zijn wreed. Las ik nu iets over laarzen? Ik krijg overal jeuk als ik zo'n 'goed-voor-elkaar-mid-veertiger' met zo'n 'lekkere dikke trui' en dan van die enorme lederen laarzen er onder. Brrrrr. Oh ja, meestal van dat half lange haar, dat heel hard vecht tegen de terugloop. Jemig, wat een zeurpiet ben ik. Ha! Ja hoor... |
|
Och, je hebt het zelf door, dat scheelt. Boeiender |
|
Dit topic loopt in ene als een dolle. |
|
Je zou bijna gaan denken dat iedereen wel ergens een paar schoenen heeft staan. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |