|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer van de glim, maar wel kekke schoentjes! |
|
Die met die slangenprint zou ik zelf ook kunnen dragen. Die met die kleurtjes zijn te, zouden van minister de Jonge kunnen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 17-01-2018 17:25] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dit is ook het merk waar de Jonge op loopt. ;-) |
|
Ah! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Is het allemaal mathematisch correct wat daarop staat? Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Geen idee, maar als je je geroepen voelt het te controleren, ga je goddelijke gang. |
|
Even een maand inlopen. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
@Snaack wat een gedrochten man When your people matter, menstrual health matters |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik vraag me vaak af of die nikes door een blinde worden ontworpen, zoveel lelijke kleuren op die schoenen |
|
Niet mijn soort schoenen, nee. Deze zijn wel kek. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Die schoenen zijn wel heil fout. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
De code in je undersig doet het niet. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 05-01-2019 21:40] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Geinige outfit voor bij de schoenen binnenkort hier te vinden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ondanks de sudo? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bizar hoeveel hitler afbeeldingen en verwijzingen en nazi vlaggen je in India ziet. Hier al zolang als ik me kan herinneren Nike Air Max Classic aan de voetjes. |
|
Nou ja, swastika's zijn natuurlijk niet vreemd in India, in Europa ligt dat wat gevoeliger. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Klopt, maar die zijn omgedraad. Ik bedoel echt de rode vlagen me witte circel en kruis, maar dat is in veel aziatische landen waar je eigenlijk je nek breekt over dat soort zaken. |
|
Ow, aha! Ik weet er niet zoveel vanaf, niet een land waar ik naar toe zou willen gaan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Op vakantie in Maleisie waren we in een park met ik denk wel duizend beelden (allemaal dezelfde) van een persoon, met daarop de swastika zoals hun deze gebruiken, maar ik mocht niet mee op de foto, ze waren iets te bang dat ik een historsch figuur na zou doen. |
|
Hoppeta! https://sneakerbardetroit.com/air-jordan-1-mid-come-fly-with-me-fearless-ck5665-062-release-date/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Ha daar heb ik maand of 2 gewoond (Pondicherry) When your people matter, menstrual health matters |
|
Snaack!!! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |