![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou zien veel van die tattoomensen er ook wel heel tokkie uit natuurlijk. Is het niet door het kliederwerk op hun lichaam dan wel door het aangemeten (kleding)imago. Maar goed, dat staat redelijk los van schoenen. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Ik zie er heel heel tokkie uit en dat zonder tattoos. Niet één! Zo kan het ook, mensen! "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Tokkie-zijn is toch meer gedrag dan uiterlijk? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Hopelijk photoshoppen ze mijn haardos dan wat voller als ik eens op de foto verschijn op het werk. Dit is echt geen porem zo. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
quote: Ik zag recent nog een foto van je. Tokkie wil ik het niet noemen, eerder apart. ![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Die sjeezzz foto. Ja, nee, ja. "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Die foto ja. En schoenen zijn niet eens zichtbaar. :-/ Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Dat komt omdat ik een jurk aanhad. ![]() Ik denk dat ik jezus nikes aanhad. ![]() "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Nike Air Jeruzalem, altijd de hit onder een jurk ![]() Eikel ![]() |
|
![]() Op 10 december 2020 13:41 schreef Snaack het volgende: Ik wil de directe interactie. Elkaar aanvoelen, in de ogen kijken. Terwijl ik gewoon lekker brainless wil beuken, helemaal in het moment. ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |