|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had natuurlijk ook niet mogen verwachten dat men hier enig gevoel voor stijl zou hebben.Verkeerde scene... Ja hoor... |
|
Die Bassie en Adriaan stappers noem jij stijlvol Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Hij wil niet tot een scene behoren he. Non-conformist dat ie is .. |
|
quote: Deze zou ik niet mee gezien willen worden |
|
quote:Mijn broertje van 13 vindt deze ook erg mooi. |
|
Ik had deze al, maar die zijn afgetrapt dus hetzelfde paar nog maar eens gekocht |
|
quote: Glimmend leder of mat? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik hoop glimmend. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Yep. Dit zijn de minst opvallende trouwens. Zwarte skaters zijn ook maar zwart, dat kan altijd nog. En ik ben altijd op zoek naar scenepoints Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: We kunnen ze wel aan met ons tweetjes, hip dat we zijn! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ai, het woord 'hip' valt. Jakkes. Ja hoor... |
|
quote: Kijken of ze bijten Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Je weet. Maar even serieus; eenieder kan dragen aan de voeten wat men wil, maar er zijn grenzen. Bij mij zien die grenzen er ongeveer zo uit; Ja hoor... |
|
quote: Het zijn maar schoenen. Prima als het er leuk uit ziet, maar kisten zijn duurzaam, praktisch en zitten bij mij in elk geval uitzonderlijk goed. Om die dingen gaat het me uiteindelijk, al het andere is bijzaak. |
|
quote:Deze MOE lander is meer van Santoni, Magnanni of Church's gediend. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hier hoort toch ook een schoudertasje en een bontkraag bij? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ai ai ai! Pijn! Van die Pantofola d'Oro heb ik volgens mij nog nooit een acceptabel model gezien. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ik zat erop te wachten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Oja, zulk soort schoenen heb ik ook nog. Beter dan die Adidas- of Nike-bordeelsluipers. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Uggs kunnen in ieder geval niet. Nooit! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ha! Even de klassieker weer bovenhalen, de zomerUggs: http://lockerz.com/s/89960822 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hehe. Laatst heb ik deze aangeschaft: Zo. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:*koude rilling* |
|
Volgens mij is de Ugg een soort compensatieschoen. Je ziet er wel vaak mooie vrouwen op lopen. Dan maar een paar lelijke schoenen aan om het beeld nog iets naar beneden bij te stellen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |