IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Schoenen deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 08-02-2017 10:45 by SonischeTitaan Wijzig reactieProfiel van SonischeTitaanQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2017 22:16 schreef Snaack het volgende:
Voor alle sneakerheads: het is sale bij Converse.

Op items in de sale krijg je
- bij 2 nog 20% extra korting
- bij 3 nog 30% extra korting

Ik ben nogal een Converse-junkie dus ik heb 3 paar gescoord Dat voor de helft van het normale bedrag, dat zijn weer een paar gangen in een sterrenrestaurant!


Jarenlang standaard een paar of twee van gehad, maar ik koop die shit niet meer. Bij mijn vorige twee paar All Stars heb ik gezeik gehad met de onderkant van de schoenen, die lieten namelijk na een paar weken al los. Eerste keer dacht ik nog 'oké, je hebt een keer pech, kan gebeuren'. Tweede keer was het geen toeval meer en ben ik er toch maar mee naar de schoenmaker gegaan, die moedeloos verzuchtte dat men sinds enige tijd ander - goedkoper - materiaal gebruikt voor het stiksel en dat 'ie sindsdien regelmatig mensen met vergelijkbare klachten over de vloer krijgt.


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-07-2017 0:15 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



Ik ben ook van de nike. Maarre...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-07-2017 0:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ga me niet vertellen dat dit een doodskist is.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-07-2017 0:23 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Zal ik het zingen?

Nee, weet ik veel.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-10-2017 6:09 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



M'n vorige nikes bij dezelfde winkel in Las Vegas gekocht, alweer 3 jaar geleden. Tijd voor nieuwe, deze dus. 100 dollar, lol!


https://undefeated.com/




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-10-2017 10:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2017 10:45 schreef SonischeTitaan het volgende:
Jarenlang standaard een paar of twee van gehad, maar ik koop die shit niet meer. Bij mijn vorige twee paar All Stars heb ik gezeik gehad met de onderkant van de schoenen, die lieten namelijk na een paar weken al los. Eerste keer dacht ik nog 'oké, je hebt een keer pech, kan gebeuren'. Tweede keer was het geen toeval meer en ben ik er toch maar mee naar de schoenmaker gegaan, die moedeloos verzuchtte dat men sinds enige tijd ander - goedkoper - materiaal gebruikt voor het stiksel en dat 'ie sindsdien regelmatig mensen met vergelijkbare klachten over de vloer krijgt.


Sinds de overname door Nike lijkt de kwaliteit een stuk minder ja. Mijn laatste 7 paar zijn allemaal in recordtijd gesneuveld (paar maanden) terwijl ik er voorheen jaren op kon lopen.

Dus. Die hoerendingen koop ik niet meer. Maar wat moet ik nu voor sneakers kopen dan?

Mascolori maakt tegenwoordig ook sneakers, misschien is dat wat. https://www.mascolori.nl/sneakers



spectre
Usericon van spectre
Posted 13-10-2017 11:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

klopt, de kwaliteit is enorm achteruit gegaan.

Ik ben weer terug naar een oude liefde, omdat er een nieuw model is.

De Dr. Martens Dante




Ik was nooit zo'n fan van hun originele lage model, maar deze ziet er fantastisch uit IMHO, is een wel een winterschoen.

Ik overweeg de zwarte ook te halen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-10-2017 11:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Vet!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2017 13:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Black Friday bij mijn favoriete Rotterdamse flamboyante schoenenzaak. 20 procent korting, ergo HAMSTEREN!!





En deze had ik al:


En nog een paar dat niet meer op de site staat maar hier op lijkt:





Mythics
Usericon van Mythics
Posted 24-11-2017 13:30 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Wat ontzettend lelijk, proficiat.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2017 13:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2017 13:30 schreef Mythics het volgende:
Wat ontzettend lelijk, proficiat.


Sorry, ik zal voortaan weer braaf kisten kopen.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 24-11-2017 13:42 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Bovenste 2 modellen zien er strak en goed uit!

Onderste twee vind ik wat minder, maar kan ook door mn kleurenblindheid komen, hehe


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 24-11-2017 13:48 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2017 13:32 schreef Snaack het volgende:
Sorry, ik zal voortaan weer braaf kisten kopen.

Rare reactie, zeker om een negatieve opmerking maar meteen in een dichotoom argument van 'kisten of niks' te gooien. Ik heb nooit kisten gedragen om er toch maar op in te gaan, maar bovenstaand schoeisel vind ik oprecht intens lelijk.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-11-2017 13:50 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Johan Derksen schoenen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-11-2017 13:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Waarvoor dienen bij dat soort schoenen eigenlijk de voorste 5 cm waar sowieso geen tenen in passen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-11-2017 13:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

tja, waarvoor dienen omgeslagen pijpen, ook zo'n vraag.. of waarom heb je schoenen met naaldhakken?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2017 14:05 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2017 13:48 schreef Mythics het volgende:
Rare reactie, zeker om een negatieve opmerking maar meteen in een dichotoom argument van 'kisten of niks' te gooien. Ik heb nooit kisten gedragen om er toch maar op in te gaan, maar bovenstaand schoeisel vind ik oprecht intens lelijk.


Dit is een metalforum.
Metalheads dragen afgetrapte kisten, zwarte jeans en zwarte t-shirts.

Alles dat hiervan afwijkt is gay, lelijk en stom.

Heerlijk, stereotypen.

quote:
Op 24 november 2017 13:50 schreef F.Jacobse het volgende:
Johan Derksen schoenen.





Ik weet niet wie dat is.

*google*

O. Een omhooggevallen voetballer met een mening op televisie. Nee. Ik denk dat dergelijke modelletjes iets te flamboyant voor hem zijn.


quote:
Op 24 november 2017 13:50 schreef XXL het volgende:
Waarvoor dienen bij dat soort schoenen eigenlijk de voorste 5 cm waar sowieso geen tenen in passen?


Er bestaan talloze objecten waarbij vorm en functie in balans zijn, in plaats van dat ze alleen maar "functioneel" of "mooi" zijn.

Schoenen. Auto's. Huizen. Ik noem maar wat dingen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-11-2017 14:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hehe, het zijn wel echt J. Derksen schoenen hoor, juist die!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2017 14:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2017 14:18 schreef spectre het volgende:
hehe, het zijn wel echt J. Derksen schoenen hoor, juist die!


Godverdomme. Nu wil ik een mat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-11-2017 14:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

groeit er op dat gedeelte van je hoofd nog wel wat dan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-11-2017 14:30 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Degene die je al had, hebben wel iets. De rest is veel te shiny. Schoeisel, ik vind het meestal niet erg mooi.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2017 14:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2017 14:27 schreef spectre het volgende:
groeit er op dat gedeelte van je hoofd nog wel wat dan?


Ik hoop het niet.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2017 16:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Heb je die schoenen cash betaald? Of op de poch?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2017 16:10 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Met bidcoins natuurlijk.


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2017 18:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Gezellig wijn gedronken met het grietje in de winkel, stiekem rohypnol in haar glas gedaan, toen ze bewusteloos was haar op de counter in haar kontje gepakt en er toen met de buit vandoor gesneakt.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen