|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben ook van de nike. Maarre... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ga me niet vertellen dat dit een doodskist is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zal ik het zingen? Nee, weet ik veel. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
M'n vorige nikes bij dezelfde winkel in Las Vegas gekocht, alweer 3 jaar geleden. Tijd voor nieuwe, deze dus. 100 dollar, lol! https://undefeated.com/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Sinds de overname door Nike lijkt de kwaliteit een stuk minder ja. Mijn laatste 7 paar zijn allemaal in recordtijd gesneuveld (paar maanden) terwijl ik er voorheen jaren op kon lopen. Dus. Die hoerendingen koop ik niet meer. Maar wat moet ik nu voor sneakers kopen dan? Mascolori maakt tegenwoordig ook sneakers, misschien is dat wat. https://www.mascolori.nl/sneakers |
|
klopt, de kwaliteit is enorm achteruit gegaan. Ik ben weer terug naar een oude liefde, omdat er een nieuw model is. De Dr. Martens Dante Ik was nooit zo'n fan van hun originele lage model, maar deze ziet er fantastisch uit IMHO, is een wel een winterschoen. Ik overweeg de zwarte ook te halen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vet! |
|
Black Friday bij mijn favoriete Rotterdamse flamboyante schoenenzaak. 20 procent korting, ergo HAMSTEREN!! En deze had ik al: En nog een paar dat niet meer op de site staat maar hier op lijkt: |
|
Wat ontzettend lelijk, proficiat. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Sorry, ik zal voortaan weer braaf kisten kopen. |
|
Bovenste 2 modellen zien er strak en goed uit! Onderste twee vind ik wat minder, maar kan ook door mn kleurenblindheid komen, hehe |
|
quote: Rare reactie, zeker om een negatieve opmerking maar meteen in een dichotoom argument van 'kisten of niks' te gooien. Ik heb nooit kisten gedragen om er toch maar op in te gaan, maar bovenstaand schoeisel vind ik oprecht intens lelijk. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Johan Derksen schoenen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Waarvoor dienen bij dat soort schoenen eigenlijk de voorste 5 cm waar sowieso geen tenen in passen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
tja, waarvoor dienen omgeslagen pijpen, ook zo'n vraag.. of waarom heb je schoenen met naaldhakken? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dit is een metalforum. Metalheads dragen afgetrapte kisten, zwarte jeans en zwarte t-shirts. Alles dat hiervan afwijkt is gay, lelijk en stom. Heerlijk, stereotypen. quote: Ik weet niet wie dat is. *google* O. Een omhooggevallen voetballer met een mening op televisie. Nee. Ik denk dat dergelijke modelletjes iets te flamboyant voor hem zijn. quote: Er bestaan talloze objecten waarbij vorm en functie in balans zijn, in plaats van dat ze alleen maar "functioneel" of "mooi" zijn. Schoenen. Auto's. Huizen. Ik noem maar wat dingen. |
|
hehe, het zijn wel echt J. Derksen schoenen hoor, juist die! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Godverdomme. Nu wil ik een mat. |
|
groeit er op dat gedeelte van je hoofd nog wel wat dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Degene die je al had, hebben wel iets. De rest is veel te shiny. Schoeisel, ik vind het meestal niet erg mooi. |
|
quote: Ik hoop het niet. |
|
Heb je die schoenen cash betaald? Of op de poch? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Met bidcoins natuurlijk. When your people matter, menstrual health matters |
|
Gezellig wijn gedronken met het grietje in de winkel, stiekem rohypnol in haar glas gedaan, toen ze bewusteloos was haar op de counter in haar kontje gepakt en er toen met de buit vandoor gesneakt. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |