|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je hebt groot gelijk dus van mij mag je doorgaan. Doelde je hier trouwens op de Henk Jan Smits types of op de hondenbezitters met Landleven-laarzen? |
|
Trouwens! |
|
quote: Die zijn wel top. |
|
quote: Dank je. Inderdaad van die Henk Jan Smit look-a-likes. De hondenbezitters met landleven laars en dito kakwijf zijn ook erg... Ja hoor... |
|
Ik heb alles. Sneakers, wandelschoenen en übernette Santoni's. Wat nodig is, is nodig, en wat mooi is, is mooi, niet zeuren verder. quote: Die zijn wel ernstig ja. Zonnebrilletje in het haar, overhemdje van Hans Ubbink, een ferme pens en gaaaaaan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Of een stelletje, beiden met DuBarry's, lange waxcoat en een soortemet cowboyhoed. Labrador erbij en klaar. |
|
Je weet ze. ZIj draagt hoge lederen paardrijlaarzen, hij heeft zijn sweater nonchalant over de schouders geslagen... Kaki rib-broek beetje nonchalant onder het aarsje hangen... Ja hoor... |
|
Zulke vrouwen zijn met de carnaval vaak wel donders geil. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Je vergeet de polo (of 2 eigenlijk. Of 3). Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: De buurvrouw batsen, ja? Ja hoor... |
|
quote:Neuh. Ik woon niet in de juiste wijk voor dat soort vrouwen. Maar ik ken er een hoop. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ah, op dien manier. Ik begreep dat het in het Zuiden tijdens het Carnaval niet geheel ongebruikelijk is om met het hele dorp elkaar te delen. Ja hoor... |
|
quote:Dat heb ik in Uden nog niet echt meegemaakt. Maar wel een keer in Nijmegen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nijmegen de gekste, zegen ze. Maar, even terug naar schoenen... Ja hoor... |
|
Ik heb vandaag echte lerarenschoenen aan, instappers van Ecco. Lelijk als de tering, ooit een keer uit een erfenis gekregen. Maar het makkelijkst voorhanden vanmorgen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kan je even een plaatje posten zodat we weten hoe lelijk ze echt zijn. |
|
Brand maar los! [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 28-02-2012 15:17] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Geen geld voor een van lier of een van bommeltje? (zo goed?) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Die slijten te snel. Wel Giorgio's, twee paar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mijn mooiste paar is van Filippa K. Heel fraaie schoen uit twee stukken boterzacht suede. Oef. Die draag ik alleen bij speciale gelegenheden. Ja hoor... |
|
Dat vind ik nou een typisch overpriced merk, Filippa K. Ik vind overigens wel dat ze mooie spullen hebben, daar niet van. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 28-02-2012 19:20] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
signature |
|
Lekker lelijk man. |
|
Best makkelijke schoenen mooier dan wat je zowat O-ve-ral ziet in Nederland, van dit soort dingen signature |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |