|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Stiekem loop ik op klompen trouwens. Goudklompen. |
|
Ik op designer bespoke tailor made custom limited edition multi functionele digitale schoenen. Die fokkin duur waren. En heel veel geld kostten. Doekoe. Fok jullie paupers. Ik koop al jullie schoenen en schijt erop When your people matter, menstrual health matters |
|
Oh pardon, het is zondag When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
Omdat mijn huidige Puma's geen trackdayseizoen meer in zich hebben: https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Hier gewoon Nike Air Max Classics, een paar per jaar. En 1x per jaar werkschoenen, van de baas. |
|
Hebben ze de 50cent stukken op om te kunnen reageren? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat zijn dan zeker Deceptischoenen HAHAHAHHHAAA LULZZZ1!!!!! WTF!!!111 When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik zie dat dat jarenlange overmatig drugsgebruik onherstelbare schade heeft veroorzaakt. |
|
quote: Wat een giller! Veels te weinig van dit soort dijenkletsers de laatste tijd! ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Teing, wat slecht. |
|
Dank u dank u. When your people matter, menstrual health matters |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Is dat speciaal schoeisel voor de autosport?? |
|
Yep, waarschijnlijk net zo duur als die shreksloffen die jij hebt aangeschaft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
edit piaff [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 26-11-2017 19:00] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Inderdaad. Brandvertragend, FIA-gekeurd. Maar waar het om gaat is de zool. Die is dun, voor het juiste remgevoel, en hij loopt vrij ver en hoog door aan de achterzijde zodat je er niet mee wegglijdt op de kale bodem van je trackdaybarrel. De zool is ook nog eens olie- en benzinebestendig, wat ook wel handig kan zijn als je in een ouwe Italiaan rijdt. quote: Mwoah. Je kunt het zo duur maken als je wilt, maar deze hebben me 120 of 130 euro gekost. Daar kun je niet voor tobben, één band kost al net zo veel. En daar heb je er verdomme wel 4 van nodig en dan slijten ze nog harder dan die schoenen ook. En je kunt dan ook al geen kekke kleurtjes kiezen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: ik loop sinds kort op new balance. goeie shit. voorheen altijd vans. maar daar loopt nu elke fucking neger mee. niet te doen TUFKAM |
|
Jij bent toch een neger? When your people matter, menstrual health matters |
|
je bent in de war met jezelf en je wanna be neger posts. TUFKAM |
|
Nou je reageert wel als een neger When your people matter, menstrual health matters |
|
weet jij beter dan ik. anyway. schoenen. deze dus. TUFKAM |
|
Nice! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
dat dacht ik ook. zitten nog eens super comfy ook. mooi spul. TUFKAM |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |