|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Zwarte enkellaarsjes met hak, van die rare sneeuw-bont-achtige laarsjes zonder hak die heel fijn en rielekst lopen. Die heb ik. |
|
Rielekst? |
|
Neem man, die dingen lopen voor geen meter. |
|
|
|
Ik draag in mijn vrije tijd eigenlijk altijd 'Bata Power shoes' van Ade Rai (zie video). Prijs: slechts rp 250.000 . "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Vorige week met de zonen naar de grotten van Han. Hollanders aan de lopende band daar. En om alle twijfel weg te werken, liep er toch één met klompen rond. Zit dat nu echt zo gemakkelijk, houten schoenen The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik vind het niks. Kijk ook altijd verbaasd als ik iemand op klompen zie. Sinds ik in een dorp woon, kom ik het steeds vaker tegen. Verder, schoenen. Met dit warme weer, blegh. Wat dragen jullie? Ik heb zelf zo'n hekel aan open schoenen (of aan (mijn) tenen, net hoe je het bekijkt). |
|
Ik draag teenslippers. Fuck de modepolitie. En straks bij de avondvierdaagse gympies van the Cock Sportif. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Teenslippers van +- 15 jaar oud! ♥ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Botjes met hak, zodat je me zeker hoort aankomen. Maar thuis, in de tuin, lekker op blote voeten (tot dat ik nog eens op een bij trap ) The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
werk thuis Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Ik ook, teenslippers zijn relaxed. Hoe gestresst ik ook ben, in die dingen gaat ontspannen altijd beter. Ik denk dan altijd: zwembroek aan, biertje, stoner rock, BBQ. En dat ga ik dan realiseren. FTW. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Flipflops. Het liefst loop ik op blote voeten. Flipflops zijn dan ook het ultieme uitschop-yay-blote-voetjes-feest schoeisel. Subtiel kamerolifantje |
|
Het is weer slippertijd! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nike free run of Havayana's . Nu Puma suede, want koud. Ja hoor... |
|
quote: Deze lopen trouwens voor geen meter, zo'n veel te plat voetbed, geen aanrader. |
|
Ik vind die eigenlijk wel lekker lopen.. ( heb dan ook grote voeten..) |
|
Je hebt vast niet exact hetzelfde model, er zat volgens een verkoper nog al veel verschil in. Volgens hem zijn superstars een van de beter lopende modellen, en dan bedoel ik niet qua verkoop. |
|
Ik vind de samba's en de gazelle's van Adidas het fijnst lopent, goede zool zit daar onder. Against God and Government |
|
Hebben we in Las Vegas gekocht, voor Psycho pippi dus. Zilver met "strass" en wit. Vet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dit past beter bij je vorige nick, Wim. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
In het echt zijn ze niet zoooo gordon/joling, hoor. En het zijn schoenen voor vrouwen, he. Je weet wel, die andere mensen. Die naam alleen al: dunk high dazzler 2. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Voor om het huis. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:De gympies zijn op. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |