IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Schoenen deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Zoep
Usericon van Zoep
Posted 10-03-2012 0:54 by Zoep Wijzig reactieProfiel van ZoepQuote dit bericht

Zwarte enkellaarsjes met hak, van die rare sneeuw-bont-achtige laarsjes zonder hak die heel fijn en rielekst lopen. Die heb ik.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 10-03-2012 6:42 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Rielekst?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-03-2012 11:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 maart 2012 0:27 schreef Vargen666 het volgende:
Heb je je schoenen nou op tafel staan?

Oh ja, ik heb ook schoenen. Geen zin om plaatjes te zoeken:

- Wit met grijsblauwe Mexico 66 Onitsuka Tigers.
- Zwart met rode hoger model Mexico 66 Onitsuka Tigers.
- Braziliaanse legerkisten.
- Nette schoenen wat hoger model Van Lier.
- Oude afgetrapte Magnums, die tegenwoordig als werkschoenen dienen.
- Oude afgetrapte Noorse legerkisten die ik eigenlijk weg moet gooien maar nog even hou voor het geval de Magnums het gaan begeven.
- Zwarte Zweedse klompen.


Nog even snel hollandsche klompen ook kopen voor je gaat.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-03-2012 11:41 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Neem man, die dingen lopen voor geen meter.



rotor
Usericon van rotor
Posted 08-04-2012 16:30 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht



Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 09-04-2012 5:11 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht



Ik draag in mijn vrije tijd eigenlijk altijd 'Bata Power shoes' van Ade Rai (zie video). Prijs: slechts rp 250.000 .


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-05-2012 15:12 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Vorige week met de zonen naar de grotten van Han.
Hollanders aan de lopende band daar. En om alle twijfel weg te werken, liep er toch één met klompen rond. Zit dat nu echt zo gemakkelijk, houten schoenen


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-05-2012 15:14 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik vind het niks. Kijk ook altijd verbaasd als ik iemand op klompen zie. Sinds ik in een dorp woon, kom ik het steeds vaker tegen.

Verder, schoenen. Met dit warme weer, blegh. Wat dragen jullie? Ik heb zelf zo'n hekel aan open schoenen (of aan (mijn) tenen, net hoe je het bekijkt).


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-05-2012 15:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik draag teenslippers. Fuck de modepolitie. En straks bij de avondvierdaagse gympies van the Cock Sportif.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-05-2012 15:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Teenslippers van +- 15 jaar oud! ♥


I wish I was a butterfly


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-05-2012 15:54 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Botjes met hak, zodat je me zeker hoort aankomen.
Maar thuis, in de tuin, lekker op blote voeten (tot dat ik nog eens op een bij trap )


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-05-2012 17:07 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

werk


thuis



Dear dirty delightful old drunken old days


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-05-2012 18:46 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2012 15:34 schreef bastianus het volgende:
Ik draag teenslippers.

Ik ook, teenslippers zijn relaxed. Hoe gestresst ik ook ben, in die dingen gaat ontspannen altijd beter.

Ik denk dan altijd: zwembroek aan, biertje, stoner rock, BBQ. En dat ga ik dan realiseren. FTW.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-05-2012 18:58 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Flipflops.
Het liefst loop ik op blote voeten. Flipflops zijn dan ook het ultieme uitschop-yay-blote-voetjes-feest schoeisel.


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-07-2012 8:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Het is weer slippertijd!





I wish I was a butterfly


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 31-07-2012 8:35 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Nike free run of Havayana's . Nu Puma suede, want koud.


Ja hoor...


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 31-07-2012 14:28 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2012 2:53 schreef Sjon het volgende:
Even deze gescoord




Deze lopen trouwens voor geen meter, zo'n veel te plat voetbed, geen aanrader.


BVT
Usericon van BVT
Posted 31-07-2012 14:51 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Ik vind die eigenlijk wel lekker lopen.. ( heb dan ook grote voeten..)



Sjon
Usericon van Sjon
Posted 31-07-2012 16:19 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Je hebt vast niet exact hetzelfde model, er zat volgens een verkoper nog al veel verschil in. Volgens hem zijn superstars een van de beter lopende modellen, en dan bedoel ik niet qua verkoop.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 31-07-2012 17:00 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik vind de samba's en de gazelle's van Adidas het fijnst lopent, goede zool zit daar onder.


Against God and Government


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-09-2012 23:08 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Hebben we in Las Vegas gekocht, voor Psycho pippi dus. Zilver met "strass" en wit. Vet.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-09-2012 0:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2012 23:08 schreef De Tegenpartij het volgende:


Hebben we in Las Vegas gekocht, voor Psycho pippi dus. Zilver met "strass" en wit. Vet.






Dit past beter bij je vorige nick, Wim.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-09-2012 16:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

In het echt zijn ze niet zoooo gordon/joling, hoor. En het zijn schoenen voor vrouwen, he. Je weet wel, die andere mensen.

Die naam alleen al: dunk high dazzler 2.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 16-09-2012 17:51 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht


Voor om het huis.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-09-2012 22:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2012 15:34 schreef bastianus het volgende:
Ik draag teenslippers. Fuck de modepolitie. En straks bij de avondvierdaagse gympies van the Cock Sportif.
De gympies zijn op.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen