![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Best mooi toch. ![]() wouter023 ![]() |
|
En als het uit is, kan ze er nog altijd een 'd' achter laten zetten...Rusland... The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Goed koppeltje wel. Haar voor het overige onbekliederde lijf heeft nog veel lelijke plaatjes potentie. Daar kan hij bij helpen, mij dunkt. Verrassend triviaal ![]() |
|
signature ![]() |
|
Als dat kind nou al behoorlijk onder de tattoos zat valt het nog enigszins te begrijpen, maar waarschijnlijk is het nog de eerste tattoo ook, wat een mongool die vent! Oh en dat meisje natuurlijk ook, want die laat het gewoon gebeuren.. ![]() |
|
zij 22. hij? I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: ongeveer 2,5 keer zou oud gok ik... ![]() |
|
ranzige kutkop heeft die viespeuk wel ja...maar dat zegt nog niets over zijn leeftijd... ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
[quote]Op 1 februari 2013 15:40 schreef Herrie Records Inc. het volgende: ranzige kutkop heeft die viespeuk wel ja...maar dat zegt nog niets over zijn leeftijd... ![]() Oh hij ook ongeveer .22, door zn neus! Tering lelijk man! ![]() |
|
![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: zat ik ook al te denken ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ach, als die mensen dat nou leuk vinden. Er wandelen in dit topic ook genoeg tards rond met evenzo lelijke tatoeages. Of je nou Ruslan(d) op je muil hebt staan of een Behemoth tramp stamp boven je naad. Ik zie het verschil niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Als niemand kleren zou dragen, dan niet, nee. Maar ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Gelukkig hoef ik me niet aangesproken te voelen ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
http://www.facebook.com/pages/Xo%C3%AFl-Needles-Side-TattOo/117449854938676?sk=wall Deze gast heeft best interessant werk geleverd. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hoera, volgende maand weer onder de naald. Ik zat te denken om de naam van een random Belg over mijn gelaat te laten inkten, maar ga toch wat anders doen. :-) Ja hoor... ![]() |
|
Dutroux past niet op je wangen? ![]() |
|
quote: woooooooow ![]() ![]() signature ![]() |
|
Je quote de verkeerde, maar; mee eens! Ja hoor... ![]() |
|
quote: Echt heel erg mooi. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() moooi ![]() zot! ![]() damn! inspiratie! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-02-2013 20:52] signature ![]() |
|
signature ![]() |
|
Wat ontzettend mooi allemaal. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |