![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij zou het nog menen ook. ![]() ![]() |
|
https://www.facebook.com/photo.php?v=1508578149694&set=vb.292207366368&type=2&theater zo kan het ook signature ![]() |
|
Ja prachtig, die artsie-fartsie tattoo's. Sommigen vind ik iets té, maar het is wel prachtig gedaan! ![]() |
|
Nice! Veel plezier. En foto's. Ik zelf mag 7 maart weer. The joy!!! Ja hoor... ![]() |
|
Komt in orde, thanks! M'n onderarm gaat langzaam helemaal dicht, wordt full-colour. Misschien op m'n bovenarm nog een zwaluw oid, alles in de nautische stijl. Goodluck de 7e! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Yep, we zitten een beetje 'in hetzelfde schuitje' (ba-da-boem). Al doe ik tot nu toe vrijwel niets nautisch (ik woon op de Veluwe, weet je). Wel die traditionele stijl. Geweldig mooi vind ik het. Ja hoor... ![]() |
|
Coowl, feuteu als het gezet is gaarne! @beiden [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-02-2013 10:53] ![]() |
|
quote: Mijn vader was een zeeman (tralalalaaahaaah), ook nog echt ook. Vind ik een prima excuus ![]() @ Ben: Komt goed man, zo eerst een afspraak maken ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Nice! Mijn vader was een kroegbaas... kijken wat ik daar op kan laten aansluiten. So far ben ik ook redelijk cliché bezig, hoor. En ik vind het geweldig. Een roos, een diamant, binnenkort een hart met een oog er in... Hell ik heb zelfs een oude tribal op mijn arm. Oh lord. Ja hoor... ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik zat er al op te wachten... Ja hoor... ![]() |
|
12 maart it is, gelijk 4 uur ingepland. ZIN IN! En ach, ik snap wat je bedoelt. Ik heb wat rozen, een boot, een anker en een stuurwiel. En een jeugdzonde (lees: tribal) op m'n rug. Het hele leven is een cliché ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Morgen weer! dit keer een old school grammofoon speler waar een duivel uit komt: alles lekker old school! HATSÉ! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
idd signature ![]() |
|
Hopsa, klinkt weer vet. De duivel is een baas! Ja hoor... ![]() |
|
![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Slecht nep! Helaas voor mij was mijn tatoeëerder ziek vandaag. Dus geen tekening om te checken. Nu maar hopen dat volgende week prikken doorgaat. Ja hoor... ![]() |
|
Die is wel heel slecht idd ![]() Balen gast, nog ff geduld dus. Ach, bekende prikker van je? Dan zal de plaat vast goed zijn toch ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Yep, 100% vertrouwen in die vogel. Ja hoor... ![]() |
|
Ok dan! Ik moet ook nog ff wachten, anderhalve week nog. Ook zeer benieuwd naar de tekening, bizar hoe vaak die eigenlijk in één keer goed is. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Vandaag tekening gecheckt. Damn, boven verwachtingen gaaf. Stoked als fuck! Stoked, het alternatieve siked. Ja hoor... ![]() |
|
Het hart met oog? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |