![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb nooit gezegd dat ik smaak had he. ik vind het vet, da's wat anders hehe ![]() |
|
Gruwelijke tokkie-plaat is dat zeg... ![]() |
|
quote: van jou had ik zo'n antwoord wel verwacht ja. ![]() |
|
lekker veel zwart wat uiteraard gaat vervagen als een gek ![]() ![]() |
|
Zoiets als dit vind ik veel cooler... ik ga binnenkort voor de Cannibal baby skeleton op de ribben van m'n rechterzij ...van oksel af tot riem hehehe.... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 17-09-2018 9:56] ![]() |
|
quote: Ja, daar zit ik ook wel mee in m'n hoofd... ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Of je gaat om de paar jaar terug hahahaha ![]() |
|
dat signature ![]() |
|
Truc is denk ik ook om eerst een goeie zwartwerker te vinden. Ik weet dat Gakkin en de rest in zijn shop in A'dam erg goed zijn, maar die wachtlijsten.... Eikel ![]() |
|
Beiden totaal mijn ding niet. Zo he, daar zijn jullie veel mee. ![]() |
|
Zwartwerker, lol! Heb je verder ook niets aan. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ja, jemig, een zwartwerker associeer ik nou eenmaal niet met inkt dingen. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Ik had het ff niet door.... Eikel ![]() |
|
Ik vind tattoos meer iets voor bruinwerkers.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Nooit geweten dat tatoeages eigenlijk voor de rijke elite zijn.. ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Als je rondloopt in eender welk tropisch zwembad in een Center Parcs zullen je ogen pijn doen van de democratisering van tattoo's. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
:') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |