|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgen dus alweer. wouter023 |
|
quote: Dat is toch Han van King of Kings! Zo'n adelaar moet je dan toch echt bij hem laten zetten. Old school master die gast. |
|
quote: Klop hij is dat inderdaad, ik laat zelf mijn old school spul bij Skin Art te Utrecht zetten, die gasten zijn ook erg goed. Against God and Government |
|
Daar komt mijn tattoo ook vandaan. Zeker een goede zaak! |
|
nice signature |
|
Apart maar vet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Benieuwd wat er van overblijft na een paar jaar. Idd een aparte stijl, maar ik ben bang dat het één grote vlek gaat worden. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik vind er echt helemaal niks aan. Maar ik ben dan ook van de br0core- en hipster-tattoo's. |
|
Het is wel weer eens heel wat anders, maar persoonlijk zou het niet mijn keuze zijn. Maar goed, smaken verschillen :-) |
|
:') |
|
quote: X op je been! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
sXe op mijn vingers en die dan zo leggen dat het stiekem een ander woord vormt. Hihihi. |
|
quote: Laat je het dan net boven je nagels zetten of zoek je om de volgorde te veranderen eerst ruzie met een Zuid-Amerikaanse drugsbaron? |
|
quote: Als Ben de edge claimt ben ik een gabber. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Dat tweede lijkt me niet zo aangenaam. quote: Beloof je dat? Maar berg dat petje en die Tuning Beats-auto maar op, maak je geen zorgen. |
|
quote: Haha OT: Ik heb weer wat kunnen sparen, er wordt op dit moment een pin-up (Sailor jerry stijl) voor me getekend. Ik zit te denken aan m'n linker onderarm, lekker groot en vol in de kleur... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
|
|
2 juli terecht voor een biohazard logo op mn linkerknie |
|
Kan je hem niet beter gewoon amputeren ipv alleen een waarschuwing. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Echt op de knieschijf ja? Lijkt me een prettig plekje om te zetten hehe. LOL, gisteren op het schoolplein toen ik mijn zoontje op ging halen wijst er een willekeurig kindje naar mijn getattoeerde arm: "Mijn mama vindt dat helemaal niks en ik ook niet!". Ik: "Dat kan en dat mag je zeker vinden, maar ik vind je toch aardig". Zij: #bredemaarverbaasdeglimlach :-D |
|
Afgelopen weekend een flinke plak op mijn ribben af laten maken: van heur tot onder de oksel.. was geen pretje... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: vet!! op de een of andere manier waardeer ik knie tattoos erg! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 19-06-2013 16:19] |
|
quote: Ik vind het ook niet wat voor Jan, maar goed moet 'ie zelf weten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |