![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Succes hupneus. ![]() |
|
thanx! nog anderhalf uur! signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
net terug. 3 uur steken was genoeg voor een eerste keer binnen een week de rest die okselstreek was de hel de rest viel goed mee ![]() strax effn foto signature ![]() |
|
Je hebt een tatoeage in je oksel? Mooi hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
volgende week de rest ![]() ![]() signature ![]() |
|
![]() Rare kuil in je borst. ![]() |
|
jip, een trechterborst ![]() de 28e dus de rest argh, jeuk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-12-2012 1:01] signature ![]() |
|
quote: Goed bezig, dude. En je kunt zo aan een Axe deodorant reclame meedoen met die tattoo! Goede shit, van harte! Ja hoor... ![]() |
|
Sta je nou je buik in te houden Hypnos ![]() Niet mijn stijl dit maar ziet er best gaaf uit man ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Gaaf man! Weet niet of ik die plek had uitgekozen, maar vind de tattoo zelf erg vet. ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, vind het een beetje raar, zo'n rondje rond de oksel, maar het ontwerp vind ik gaaf. Good busy Hyppie! Boeiender ![]() |
|
Ziet er goed uit, Bart! ![]() ![]() |
|
dankt ullie ![]() de puntjes gaan natuurlijk verder uitgewerkt worden, wordt een overgang van klein naar groot, met wat schaduweffect misschien (hoeft niet) op de schouder beginnen was vreemd, dat werd scheefgetrokken aan de achterkant. Was niet zo geslaagd toen we probeerden. Vanuit de tepel was best gay. Dus de oksel waarom ook niet hé ![]() signature ![]() |
|
Vanuit je anjer* dan? (roos/ huiler/ ster/ artiesteningang/ arie/ bruine oog). Ja hoor... ![]() |
|
veel te kostelijk, al dat ontharen en zo signature ![]() |
|
Oh ja. Ja hoor... ![]() |
|
en die vervorming is ook moeilijk recht te trekken, niet erg lenig en rechtshandig, de ster is nogal scheefgetrokken door het naar rechts vegen gedurende 30 jaar signature ![]() |
|
Jammer van je mooie lichaam Bartnos. Maar gelukkig is het wel een redelijk design, in ieder geval geen tribals, anker, roos, speelkaart, een kat met een kroontje of cd-hoes van Behemoth. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
ik doe er wel een laagje fond de teint over als we eens naakt vertoeven in het aars paradijs ![]() signature ![]() |
|
quote: Deal! Moet je wel je oksels scheren ook hoor, het is bijna 2013, okselhaar kan echt niet meer. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
er zat wat roest op mijn mesje :s signature ![]() |
|
Ik weet het, een redelijk suffe vraag, maar weet iemand wat voor prijs ik kan verwachten bij een tattoo in kleur die een stukje bovenarm, schouder en stukje rug beslaat? Dat zal vast onwijs verschillen maar ik vroeg het me af. Ook tips qua artiesten in de buurt van Nijmegen/Eindhoven/Tilburg/Venlo die mooie oldschool kleur tattoos kunnen zetten? [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 21-12-2012 18:03] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: onder de oksel niet? wel strak werk al die rondjes! ![]() en i.d.d. > okselhaar is zo 2012... ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |