IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Tattoo The Planet (Tattoo topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-12-2016 21:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 19-12-2016 21:39 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

wow 2

Ongelofelijk haast dat het zo mooi kan zijn.

Als ik dan denk aan de tattoo's die mijn jeugdbekenden namen, in de jaren 80.

Echt zo blij dat ik er toen niet aan meegedaan heb. Maar dit is wel andere koek.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-12-2016 21:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Vraag me wel af hoe lang tattoo's met zoveel mate van detail mooi blijven gezien het feit dat ze van nature met verloop van tijd vervagen. Veel fijne details worden op den duur wazig.

Ik denk dat je er flink onderhoud aan hebt, elke 5 jaar bij laten werken o.i.d., wil je ze echt mooi houden.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-12-2016 14:41 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik weet niet of ik het er echt voor over zou hebben, om de 5 jaar laten bijwerken. Als mijn ene tattoo nu echt erg vaag zou worden, misschien, maar omdat het een patroon en geen echte afbeelding is, zou dat niet zo'n groot probleem zijn.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 20-12-2016 20:26 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Tattoos nog nooit laten bijwerken hier en staan er nog prima op.
Recent een van mijn handen laten doen. Zal die wel moeten laten bijwerken aangezien die op handen sneller vervagen. Jammer maar moet dan maar.
Over een maandje of wat nog een keer terug voor de andere hand. Lekker weer de naald voelen.


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-01-2017 20:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wat is nou het goede tattoo-tipoc? Deze of deze: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2809222

???


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-01-2017 21:46 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Oh, ik dacht al dat we weer een time gap hadden.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-11-2017 21:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



deel 1 van de opvulling van middenstuk. Daarna nog 6 te gaan


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-11-2017 8:36 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Mooi. Cyborg-achtig. Om de AI te snel af te zijn


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-11-2017 8:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jip, verBorgen


signature


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-11-2017 19:27 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Binnekort weer eens een afspraak maken ditmaal voor de linker klauw. komt uiteraard weer een skull op.

[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 13-11-2017 19:28]


TUFKAM


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-11-2017 19:38 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2017 19:27 schreef TUFKAM het volgende:
Binnekort weer eens een afspraak maken ditmaal voor de linker klauw. komt uiteraard weer een skull op.


Ik zou dan toch gaan voor een klauw op je skull. Hoef je net als Verdurmen nooit meer te solliciteren.


... hoe de hazen lopen ...


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 28-11-2017 13:25 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

Niet de allerbeste fotos maar..bijna klaar :D



Eikel


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-11-2017 14:24 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Een wat spannendere depictie van dit historische gebeuren?



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 28-11-2017 14:50 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

gvd weer 2:14 die ik nooit meer terug krijg

[Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 28-11-2017 14:55]


Eikel


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 14:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2017 13:25 schreef GinaG het volgende:
Niet de allerbeste fotos maar..bijna klaar :D




Mooi hoor. Een stuk beter gelukt dan die van mij.

Ik ga komend jaar beginnen met laseren zodat er iets anders overheen kan. Ik kan er geen vrede mee krijgen.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 28-11-2017 15:00 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2017 14:56 schreef Snaack het volgende:
Mooi hoor. Een stuk beter gelukt dan die van mij.

Ik ga komend jaar beginnen met laseren zodat er iets anders overheen kan. Ik kan er geen vrede mee krijgen.


Oef, ik hoop dat ie niet zo groot is...
Kan me niets voorstellen bij laseren maar het lijkt me ontiegelijk pijnlijk


Eikel


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-11-2017 15:21 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Aaaaaaaaaight AliG GinaG


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 15:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2017 15:00 schreef GinaG het volgende:
Oef, ik hoop dat ie niet zo groot is...
Kan me niets voorstellen bij laseren maar het lijkt me ontiegelijk pijnlijk


Een full sleeve, hahaha.

En laseren valt met de nieuwe machines (picoway) qua pijn enorm mee. Minder thermische energie dan de oudere machines dus geen blaren, pigment verkleuring en dergelijke. Schijnt.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 28-11-2017 18:48 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2017 19:38 schreef faalhaas het volgende:
Ik zou dan toch gaan voor een klauw op je skull. Hoef je net als Verdurmen nooit meer te solliciteren.


in tegenstelling tot die debiel heb ik wel gewoon werk.
een tattoo op mijn kop lijkt me ook nog wel wat. maar eens voor kijken na de hand


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 28-11-2017 18:48 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2017 15:22 schreef Snaack het volgende:
Een full sleeve, hahaha.

En laseren valt met de nieuwe machines (picoway) qua pijn enorm mee. Minder thermische energie dan de oudere machines dus geen blaren, pigment verkleuring en dergelijke. Schijnt.



wil je die hele sleeve echt weg hebben man ???


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 21:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2017 18:48 schreef TUFKAM het volgende:
wil je die hele sleeve echt weg hebben man ???


Nee, maar ik wil hem (uit voorzorg) wat laden faden zodat er probleemloos iets anders overheen gezet kan worden.

Achteraf gelul, maar tijdens het zetten heb ik meerdere meningsverschillen met de tatoeëerder gehad over kleurgebruik. Op een gegeven moment was ik dat zat en zei ik "Weet je wat, jij bent de pro, ga je goddelijke tyfusgang ook maar".

Technisch gezien is het een keurige tattoo maar het is niet helemaal geworden wat ik voor ogen had. Bleek pas toen hij klaar was.

Vooraf zie je bij hem alleen het stencil, het inkleuren wordt "on the fly" gedaan. Bij anderen weet je van tevoren al 100% waar je aan toe bent. Dat is beter.

Anyway. Doekje. Bloeden. Jammer joh. Maar tegenwoordig niet onoverkomelijk.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 28-11-2017 21:29 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

klinkt als een ink master van de lage landen prutser hahaha. maar wel kut man. hopelijk was je er niet al teveel knaken voor kwijt. dat laseren wordt een dure grap.


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 21:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

I know. Als hij genoeg gefade is moet er nog iets nieuws overheen.

Misschien kan ik beter naar Chernobyl gaan in de hoop dat mijn arm er af valt en er een nieuwe aangroeit.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-11-2017 21:50 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2017 21:48 schreef Snaack het volgende:
Misschien kan ik beter naar Chernobyl gaan in de hoop dat mijn arm er af valt en er een nieuwe aangroeit.


Met wat geluk krijg je dan nog wat extra ledematen en een staart om te laten tatoeëren. WIN!



Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen