![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Schitterend. Doet me denken aan dit: http://www.tattooartproject.com/tattoo-artists/dmitriy-samohin/ ![]() |
|
Vraag me wel af hoe lang tattoo's met zoveel mate van detail mooi blijven gezien het feit dat ze van nature met verloop van tijd vervagen. Veel fijne details worden op den duur wazig. Ik denk dat je er flink onderhoud aan hebt, elke 5 jaar bij laten werken o.i.d., wil je ze echt mooi houden. ![]() |
|
Ik weet niet of ik het er echt voor over zou hebben, om de 5 jaar laten bijwerken. Als mijn ene tattoo nu echt erg vaag zou worden, misschien, maar omdat het een patroon en geen echte afbeelding is, zou dat niet zo'n groot probleem zijn. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Tattoos nog nooit laten bijwerken hier en staan er nog prima op. Recent een van mijn handen laten doen. Zal die wel moeten laten bijwerken aangezien die op handen sneller vervagen. Jammer maar moet dan maar. Over een maandje of wat nog een keer terug voor de andere hand. Lekker weer de naald voelen. ![]() TUFKAM ![]() |
|
Wat is nou het goede tattoo-tipoc? Deze of deze: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2809222 ??? ![]() |
|
Oh, ik dacht al dat we weer een time gap hadden. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() deel 1 van de opvulling van middenstuk. Daarna nog 6 te gaan signature ![]() |
|
Mooi. Cyborg-achtig. Om de AI te snel af te zijn ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
jip, verBorgen signature ![]() |
|
Binnekort weer eens een afspraak maken ditmaal voor de linker klauw. komt uiteraard weer een skull op. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 13-11-2017 19:28] TUFKAM ![]() |
|
quote: Ik zou dan toch gaan voor een klauw op je skull. Hoef je net als Verdurmen nooit meer te solliciteren. ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Niet de allerbeste fotos maar..bijna klaar :D ![]() Eikel ![]() |
|
Een wat spannendere depictie van dit historische gebeuren? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 28-11-2017 14:55] Eikel ![]() |
|
quote: Mooi hoor. Een stuk beter gelukt dan die van mij. Ik ga komend jaar beginnen met laseren zodat er iets anders overheen kan. Ik kan er geen vrede mee krijgen. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Oef, ik hoop dat ie niet zo groot is... Kan me niets voorstellen bij laseren maar het lijkt me ontiegelijk pijnlijk Eikel ![]() |
|
Aaaaaaaaaight AliG GinaG When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Een full sleeve, hahaha. En laseren valt met de nieuwe machines (picoway) qua pijn enorm mee. Minder thermische energie dan de oudere machines dus geen blaren, pigment verkleuring en dergelijke. Schijnt. ![]() ![]() |
|
quote: in tegenstelling tot die debiel heb ik wel gewoon werk. ![]() een tattoo op mijn kop lijkt me ook nog wel wat. maar eens voor kijken na de hand ![]() TUFKAM ![]() |
|
quote: wil je die hele sleeve echt weg hebben man ??? ![]() TUFKAM ![]() |
|
quote: Nee, maar ik wil hem (uit voorzorg) wat laden faden zodat er probleemloos iets anders overheen gezet kan worden. Achteraf gelul, maar tijdens het zetten heb ik meerdere meningsverschillen met de tatoeëerder gehad over kleurgebruik. Op een gegeven moment was ik dat zat en zei ik "Weet je wat, jij bent de pro, ga je goddelijke tyfusgang ook maar". Technisch gezien is het een keurige tattoo maar het is niet helemaal geworden wat ik voor ogen had. Bleek pas toen hij klaar was. Vooraf zie je bij hem alleen het stencil, het inkleuren wordt "on the fly" gedaan. Bij anderen weet je van tevoren al 100% waar je aan toe bent. Dat is beter. Anyway. Doekje. Bloeden. Jammer joh. Maar tegenwoordig niet onoverkomelijk. ![]() ![]() |
|
klinkt als een ink master van de lage landen prutser hahaha. maar wel kut man. hopelijk was je er niet al teveel knaken voor kwijt. dat laseren wordt een dure grap. TUFKAM ![]() |
|
I know. Als hij genoeg gefade is moet er nog iets nieuws overheen. Misschien kan ik beter naar Chernobyl gaan in de hoop dat mijn arm er af valt en er een nieuwe aangroeit. ![]() ![]() |
|
quote: Met wat geluk krijg je dan nog wat extra ledematen en een staart om te laten tatoeëren. WIN! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |