![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, thanx. inderdaad apart. Zelfs de tattoodude stond er van te kijken signature ![]() |
|
Het is absoluut niet mijn stijl, maar het lijkt erop dat 'ie prima gezet is. En dat jij er blij mee bent is idd het belangrijkste Hypnos ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
thanx morgen is ie normaal af maar ik denk aan nog signature ![]() |
|
quote: Die tatoodude was vooral gewend sterretjes op gezichten te zetten? ![]() ![]() |
|
Je zou 't als tatoeëerder andersom moeten doen... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
dat wel ja, en vissen, en vogels, en tribals, en normale dingen signature ![]() |
|
quote: ![]() dan zou het een echte baas zijn. Suc6 morgen Bart. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Idd, s6! Mijn volgende projectje wordt een pin-up, waarschijnlijk een sexy zustertje ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Pin-Up Went Down? signature ![]() |
|
![]() |
|
quote: Niet altijd.. wouter023 ![]() |
|
Kynst in Deventer kan dit ook! Ja hoor... ![]() |
|
Je moet er wel drie armen voor hebben. ![]() |
|
quote: Woah, thx voor de tip! Ik kan me herinneren dat ik argumenten had om geen tattoo te nemen... Welke waren dat ook alweer? ![]() |
|
quote: Houd je manga tentakel fetisj even voor je wil je... ![]() wouter023 ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: KANKER! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Neeh, moet iets anders geweest zijn... wouter023 ![]() |
|
quote: Nee, dat niet... Iets in de trand van: ik ben er na een paar maanden toch wel op uitgekeken. (shit, dat is wel een goed argument) ![]() |
|
quote: Trek je er gewoon weer wat over aan, zie je het ook niet. wouter023 ![]() |
|
Dat een menselijke borstkas met een katachtige schedel en reptiel achtige ledenmaten ophanging wel een beetje vreemd eruit ziet? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Of op een plek tattooeren waar je moeilijk bij kan kijken.(je rug, of iemand anders bijvoorbeeld) [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 31-12-2012 14:36] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
klaar (voorlopig) ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |