IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Tattoo The Planet (Tattoo topic) Vorige pagina | Volgende pagina
TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 12-12-2017 19:17 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

gelukkig maar


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-12-2017 19:20 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Nou heb ik wel iemand gekend met een tattoo op de bakkus. Maar dan moest je weten dat die 'r zat anders zag je het niet. Volgens mij trok die van de sociale dienst destijds dus over de baan zullen we het maar niet hebben.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-12-2017 19:21 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 12 december 2017 19:17 schreef TUFKAM het volgende:
gelukkig maar


Te veel aids (dingen) daar.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 12-12-2017 19:22 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

tegenwoordig valt het allemaal wel mee toch. zelfs mensen met dikke kantoorbanen ( snaack ) hebben zelfs complete sleeves. tattoos op de handen zie je ook steeds vaker. en ja ook bij mensen die gewoon een baan hebben. nek tattoos zie je ook veel. kop tattoos misschien nog niet zoveel als de genoemde tattoos maar die zijn er echt wel. en echt niet alleen maar bij randdebielen zonder baan.


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-12-2017 19:26 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Op de klauwen en de nek ben ik ook geen fan van.
Het geeft nou eenmaal een aso look.

En een baan kan men best hebben met een inktmuil maar dan toch vaak achter in een donker magazijn denk ik. [/vooroordeel]


Een bakkes vol met ijzer is trouwens ook niks. Bij velen is 1 piercing al te veel.


Ieder z'n ding en gedachte natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 12-12-2017 19:29]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 12-12-2017 19:29 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

ah ja, vooroordelen. altijd makkelijk
ik vind het wel tof dat het steeds meer geaccepteerd wordt.
als mensen met ranzige dreads op hun kop worden aangenomen vind ik dat je mensen met een tattoo erop ook maar gewoon moet aannemen.


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-12-2017 19:30 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Bacteriehaar hoort ook bij een bepaald slag volk. Zie je gelukkig ook niet te vaak in het openbaar.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 12-12-2017 19:32 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

hehe. hier in de stad zie je het veel te veel. maar da's een ander verhaal


TUFKAM


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-12-2017 12:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

op de tafel



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-12-2017 11:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



ongoing


signature


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 15-12-2017 11:29 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Wat is er met die vorige gebeurd?


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-12-2017 11:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de vorige?


de bolletjes?

zullen erin verwerkt worden met een overgang,

januari


signature


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 15-12-2017 11:39 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2017 11:32 schreef Hypnos het volgende:
de vorige?


de bolletjes?

zullen erin verwerkt worden met een overgang,

januari


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-12-2017 11:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nog 5 dagen werk


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-12-2017 12:19 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

En dan word je ontslagen vanwege niet-representAtief uiterlijk?





When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-12-2017 14:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kan ik nog steeds een facetattoo nemen en tottooeerder worden


argh, ik gaat vervoegingen van tattoo


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-12-2017 14:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

of body suspension

deze kerel leren kennen, fascinerend persoon

https://www.facebook.com/joaoalien


signature


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 21-12-2017 18:00 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

volgende week woensdag mogen we weer eens. dat wordt weer genieten.. fucking veel zin in, vorige is alweer van een jaar geleden, fuck.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-12-2017 9:59 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht




hoe fucking vet is deze.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-12-2017 10:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Haha, hoe lelijk!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-12-2017 10:01 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

zet je bril effe aan. dat is echt niet fucking lelijk !


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-12-2017 11:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Neen, indrukwekkende tekening, maar die plek.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-12-2017 11:34 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

+1


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 25-12-2017 11:37 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2017 11:24 schreef BenKnuckles het volgende:
Neen, indrukwekkende tekening, maar die plek.


hehehe tsja. ieder zijn ding. is trouwens bobby blood de gitarist van first blood dit.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-12-2017 13:14 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik vind dit dus echt niet mooi getekend. Check die neus en ogen van dat beest, das toch best knullig gedaan.

En de plek, ach ja wel een aardige gimmick. Kortom, als idee best geinig, maar uitvoering beetje kut.

/mijn mening

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 25-12-2017 13:16]


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen