|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik heb wel veel ideeën en geld, ik ga binnenkort maar weer eens langs denk ik. Against God and Government |
|
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1824025/2014/03/20/Politie-rukt-uit-voor-getatoeeerd-pistool.dhtml hahaha, zalig signature |
|
quote: Dat is wel een vrij normaal uurtarief voor een decent tattoo-artiest. Ik heb ook een vol armpje tegenwoordig, btw. Binnenkort beginnen met mijn andere arm. |
|
Vet! maar 175 is wel veel hoor, ik denk dat 125 euro eerder in de buurt komt. Daar waar ik ze laat zetten betaal je dat ongeveer en dat is kwalitatief gezien dik in orde. Against God and Government |
|
signature |
|
The new black metal elite. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Zo... Die heeft een hamburger gegeten welke besmet was met gekke koeien ziekte. |
|
quote: 175 is inderdaad zwaar overdreven. 125 lijkt er meer op en op menig (grote)conventie kan je je ook nog wel voor 100 pu laten prikken. Kwestie van Amerikanen aanschrijven en van te voren met Paypall betalen. Kan je met gunstige wisselkoersen zelfs naar 80 het uur brengen. wouter023 |
|
quote: Sja, alles is relatief he. En als je op de centen moet letten waarom begin je er dan aan?? Het kost nu eenmaal veel geld, punt. Ik heb zelf 150 p/u betaald, naar mijn weten een redelijk gemiddeld tarief. Als er we even pauze namen of er een klant de shop in kwam zette hij de meter stop, hij hield zijn tijd tot op de minuut nauwkeurig bij. Vond ik wel zo netjes En werken als een paard verder, ik heb tegen de 20 uur gezeten (niet in 1 keer natuurlijk ) voor mijn sleeve wat me gezien mijn lengte (2 meter) netjes lijkt. |
|
Sleeves onderarmen stukje verder sinds vorige week No Pain, No Gain |
|
Tof zo'n Totenkopf! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Voor de rest wel mooie wijven tattoo. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Sterretjes? Willekeur en dictatuur! |
|
Doet me denken aan die chick die een stuk of 50 van die sterren op dr hoofd had laten prikken. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Willekeur en dictatuur! |
|
Meer tieten! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Sterretjes? |
|
Te veel Oh Oh Cherso gekeken. Maar knap werk, ziet er goed uit! |
|
Fuck man, dat is echt de lelijkste tattoo die ik ooit gezien heb. Sorry he Het is toch te laat enzo, dus perfect als jij er blij mee bent. Willekeur en dictatuur! |
|
Dan zal ik je de rest maar niet laten zien dan Zit een filtertje overheen trouwens, kleuren zijn iets minder Cherso. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Je hebt me nieuwsgierig! Willekeur en dictatuur! |
|
`Wat heeft iedereen toch met die sterretjes, is vooral ook onder voetballers een echte hype. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: is dat een urinoir? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |