|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oei, na hoeveel dagen moet ik dit verschijnsel kunnen waarnemen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: @Snaack, ben nu wel nieuwsgierig naar een foto van je sleeve. Succes met het laseren. |
|
quote: Iig een lichtpuntje dan, die nieuwe machines Maar nu ben ik ook wel een btje benieuwd Eikel |
|
quote: Ik denk meer aan Ginea Gerson signature |
|
signature |
|
zo, nooit meer sokken signature |
|
Auw auw auw |
|
doet indd pijn aan de ogen ja TUFKAM |
|
Zijn dat jouw voeten Hypnos? Die zolen, dat moet toch een verschrikkelijk/heerlijk gevoel geven? Mooi patroon, maar 'k zou het zelf nooit laten zetten. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Oppassen met nest zoekende bijen in de zomer! Wel heel tof idee ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik denk er over na om te laten doen ja signature |
|
vanavond naar Berlijn - 3 dagen aka 36 uur uur tattoo laten zetten - ruggetje vol samen met Glenn, is er ook aan begonnen signature |
|
Inkopperd, maar hij is zelf tattoo artist? Dat is het enige beroep waarbij je een porum vol tattoo's kan goedpraten. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Tatoeëren met een mes, zo zo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
signature |
|
666 posts, Fusion here to save the day! => 667 posts you can thank me later When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Soms moet je na het typen van een post eens rustig inademen en op “Vorige pagina” klikken. |
|
quote: Zelfs dan zouden ze er nog 6 keer met een sniperrifle op moeten schieten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: zo lekker bekrompen post. TUFKAM |
|
Zo, lekker bekrompen post. Zo lekker, bekrompen, post. Zo lekker. Bekrompen post. Zo lekkerbek. Romp en post. Zo lekkerbek. ROM. Penpost. quote: Of als ie in de kwikmijnen van Siberie werkt. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 12-12-2017 18:34] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
je bent weer in je periode zie ik. beetje jammer. tegenwoordig kan je best een goeie baan hebben en een tattoo op je kop. TUFKAM |
|
Ik ken er geen één hein. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
dat snap ik. omdat je zelden tot nooit buiten komt. TUFKAM |
|
Ik kom niet vaak in Rotterdam nee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |