|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Al een tijdje terug mijn vorkje laten inkleuren, Deze foto is de dag dat hij gezet/ingekleurd was en de plastic eraf mocht I'm a noob with a 2k pc. |
|
Dat zijn de meest strakke lijnen die ik in tijden heb gezien. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Meer coke doen! |
|
quote: Wat een ellende was dat! |
|
Wie had dat gedacht zeg? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Volgens mij heb je het niet over de tattoo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Arm ventje op die step...... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik had er liever niet aan gedacht eigenlijk |
|
Ik heb sinds juni deze: Ghouls attack the church! Crush the holy priest! Turning the cross towards hell! Writhe in Satan's flames! |
|
Tjonge, wat mooi zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ghouls attack the church! Crush the holy priest! Turning the cross towards hell! Writhe in Satan's flames! |
|
Morgen ook weer onder de naald. Sinds de mid jaren 80 al een Candlemass - Epicus Doomicus Metallicus junkie...dus komt de welbekende Candlemass skull op mijn been. De oog kassen zouden eerst een rode gloed krijgen maar we doen toch holle kassen met diepte erin. De schets (met nog de rode gloed) ziet er fantastisch uit. Hij zal gezet worden door Maaika van Growink.nl Ze had mijn Exorcist ook gezet. Zin in. bub |
|
Ben benieuwd naar het eindresultaat. |
|
Hopelijk beter dan bovenstaande. |
|
Hadseflats. Zeer blij met het resultaat. De oogkassen wilden we echter eerst een rode gloed geven, vervolgens wat diepte erin geven. Maar uiteindelijk gewoon leeg gelaten zoals de originele afbeelding. bub |
|
Gaaf!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik ben zelf niet van de plakplaatjes, maar die Regan en Candlemass skull zijn erg gaaf. |
|
+1 VIESPEUK!!! |
|
Zou het zelf niet moeten hebben, maar die Candlemass-tattoo is echt leuk. Cool! |
|
Ziet er heel goed uit! Zou het alleen nooit op die plek doen. |
|
Hier staat de teller alweer op 4! Twee hele kleintjes not worth mentioning en onderstaande. Bovenarm die helemaal af is: Rugstuk die nog in progress is: Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Tjonge, wat mooi zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Echt prachtig. Zo jammer dat ik er geen geld voor heb. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |