![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mehdi nog aanwezig bij bunker?? Kon een tijd niks meer van m vinden namelijk? Erg herkenbaar die stiften! Hij heeft destijds ook mijn sleeve gemaakt. ![]() |
|
Mooie schaduwwerking ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ha, gaaf! Leuk zo'n verslagje ![]() ![]() |
|
Ik ben deze middag in 2 shops in Leuven gaan informeren voor deze tatoeage ![]() De eerste winkel zegt er 8 uur werk aan te hebben, a rato van € 100 per uur. Neen bedankt dus, dat bedrag wil ik er niet aan geven. Maar de tweede was een heel stuk goedkoper, zij beweerde het voor € 250 te kunnen doen. En ze beweerde (natuurlijk) ook dat haar collega duur is, en in die 8 uur ook af en toe eens een sigaretje gaat roken. Enfin, toch nog wat meer rondhoren. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
"Waarom wil die een tattoo van een hele band?" En toen zag ik de getatooërde bloedvaten ![]() ![]() |
|
Edit: tats zijn kut [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 07-12-2014 4:37] ![]() |
|
quote: Hehe, hier net zo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Shit zeg. Zaterdag ga ik voor m'n eerste tattoo. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ik wil graag een halve sleeve (op mn onderarm zit al een plakplaatje) in de (zover ik weet) zogeheten geometrische/dotwork stijl, maar het lijkt erop dat niet iedere artiest dit beheerst. Iemand enige tips in de omgeving van Rotterdam/Dordrecht? Ik weet dat er een goeie in Zeist zit maar dat is me wat te ver weg. ![]() |
|
quote: Dit snap ik dus nooit... wat maakt het nou uit dat iemand ver weg woont? Het gaat om een stuk kunst op je lijf die jij de rest van je leven ziet. Daar heb je dan toch wat voor over?? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Daar zit wel wat in ja, ik overweeg het dan ook. ![]() |
|
quote:+1. Net als zeuren dat het duur is... Boeiender ![]() |
|
quote: Misschien moet je het maar helemaal niet doen, als Zeist je al te ver weg is voor een stuk lichaamsversiering.. ![]() |
|
Zeist is de andere kant van de wereld voor Dordrecht. [/Pim] In NY een tweede tokkie-tattoo laten zetten. Even een foto posten als het wat degelijk genezen is. ![]() |
|
quote: Nou kijk, ik zou ook graag vergelijkingsmateriaal willen hebben en ik ken weinig zetters in de omgeving die dit soort tattoos doen. Het is niet eens persee te ver maar het is ook de enige die ik ken die het goed lijkt te kunnen of uberhaupt aangeeft dat hij dergelijke tattoos zet. ![]() |
|
quote: Dus je vraag is eigenlijk of mensen nog een goede artiest weten voor de tattoostijl die jij zou willen? Dat je wil vergelijken is logisch, probeer google eens ![]() Kom je uit op dit soort shops: http://www.irie-ink-tattoo.com/ ![]() |
|
Hier ga ik morgen op de pijnbank liggen: http://atticink.be/ Van de administrateur-generaal van ons agentschap, de grote baas dus. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: DMS? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Neen, maar je zit er niet eens ver van :') ![]() |
|
Nice haha, ben benieuwd! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Allez, ze staat er op. Het was een lange rit, van kwart na 10 tot half 3 aan één stuk door. De pijn was bij momenten niet van de poes (afhankelijk van welke plek, vooral aan de ellenboog en de binnenkant van de arm, en sommige lijnen trok hij in één keer door, brr), maar over het algemeen is het vooral gewoon worden aan het gevoel. En nu achteraf voelt het als een schaafwond. Veel zalf smeren, maar met die plastic folie ben ik al snel gestopt. Er is toch geen bloed meer. Binnenkort zal ik wel eens een foto posten. € 280 heb ik er voor betaald. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Dat is zelfs zeer weinig geld voor al die uren. Hopelijk is het geen indicatie ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |