![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
met krokodillen in de gracht? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Die zitten enkel in de tear ducts. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Jou bil is een krokodil. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Score van vanochtend: Geist - Ungeist Void Paradigm - Void Paradigm Taakeferd - Når Sirkelen Brytes Osculum Infame - Consuming The Metatron Ketzer - Endzeit Metropolis Horseback & Locrian - New Dominions (Pre-Order) Tweedehands: My Dying Bride - Turn Loose the Swans Otyg - Älvefärd Otyg - Sagovindars Boning If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
lol, boning :') MA undies ![]() Geen foto's! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 05-11-2012 13:20] Black seeds of bunny! ![]() |
|
boeeeeeeeeeeee! eerste release van akoestisch project van Scott van Xasthur Nocturnal Poisoning signature ![]() |
|
quote:Is dat wat? Om eerlijk te zijn vond ik Xasthur (hoewel ik er behoorlijk wat van in de kast heb staan) altijd hardt overrated en te lang voortborduren op het 'succes' van het wel gelukte "Nocturnal Poisoning". "A Gate Through Bloodstained Mirrors" vind ik wel gaaf, maar is toch echt beduidend minder dan 'NP' en is een demo die voor 'NP' uitkwam. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 05-11-2012 13:29] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
het aller allerbeste is toch imo Suicide in Dark Serenity en vooral de intro telkens kiekevel. dat akoestische zou ook zo wazig sluimerend zijn maar dan new age gerichter of zo ach ja, hoop doet leven signature ![]() |
|
Die heb ik nog nooit gehoord. Wel onlangs gekregen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Een Dell Inspiron 15 met i5 processor. Kijken of dit ding zijn verwachtingen wél waar maakt. ![]() ![]() |
|
quote: Zit 'ie nog in het cellofaan? ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:Towerbridgen! ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Een nieuwe softsynth! ![]() ![]() |
|
quote:Geen idee wat het is, maar het ziet er gaaf uit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Een synthesizer, maar dan zonder de kast ![]() ![]() |
|
quote:Juistem! Gebruik je die als toetseninstrument, of om muziekjes en moduletjes op te nemen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik weet niet precies wat je bedoeld met 'modultjes'. Het is een synthesizer die op de computer draait, dus een software synth. Ik hang aan mijn computer een klavier om er op te spelen en dan kan ik het ook opnemen, het beste kun je dan opnemen in notatie (midi) zodat ik later het geluid nog aan kan passen of eventueel de ingespeelde noten strakker op een grid plaatsen. ![]() |
|
quote:Duidelijk. Ik vroeg het omdat onze bassist ook allerlei electronische nummers opneemt. Sommige fragmenten gebruiken we als intro bij onze nummers, en die start hij dan in met een footswitch. Die fragmenten die dan meelopen dat noem ik altijd moduletjes. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
The Assemble Head In Sunburst Sound - Ekranoplan LP Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Aha! Ik heb een aantal tracks die meelopen de gehele tijd, drums (moet wel want we hebben helaas geen drummer), electronische beats en percussie dingen, samples en sequencer synths die onmogelijk te spelen zijn. De rest wat ik wel speel kan vanaf vandaag ook op deze. ![]() |
|
quote: Niet beschikbaar. Dan maar de Eagle Twin - The Feather Tipped The Serpent's Scale DLP Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Gave plaat! Goldt. ![]() |
|
Ja, behoorlijk. ![]() |
|
Een thermo broek en een thermo overhemd. Fuck kou. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Tijdje terug een huis.. nu wachten tot ik naar de notaris kan. Hopelijk komt er niks tussen waardoor het niet kan doorgaan. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |