|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zich wel relaxed dat er geen overlappingen zijn, maar dan wel een grotere kans op drijfvee taferelen in de kleine zaal lijkt me |
|
Obscura geef ik al op om binnen te geraken, voor de rest heel mooi schema! |
|
Vallenfyre in de kleine zaal, word er al op tijd staan lijkt mij. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Daar ben ik ook bang voor, desondanks ziet het tijdschema er goed uit. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk verkocht? Is er een dag uitverkocht? |
|
Oh, dan hoef ik vrijdag niet eens vrij te nemen. 19h10 haal ik wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik zie het ook al helemaal misgaan bij cattle. Op tijd heen dan. |
|
Lijstjestijd: MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Lijstjestijd: MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Dying Embrace (0 dagen) |
|
Lijstjestijd: MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Negatieveling (alle dagen maar waarschijnlijk niet alle bands zien) https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Negatieveling (alle dagen maar waarschijnlijk niet alle bands zien) Woutjinho (alle dagen) |
|
quote: Mangamusicfan (alle dagen) REALLY OHH REALLY? |
|
MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Negatieveling (alle dagen maar waarschijnlijk niet alle bands zien) Woutjinho (alle dagen) Mangamusicfan (alle dagen) meatgrinder (den zaterdag) |
|
MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Negatieveling (alle dagen maar waarschijnlijk niet alle bands zien) Woutjinho (alle dagen) Mangamusicfan (alle dagen) meatgrinder (den zaterdag) Vlekkie (Zaterdag en Zondag, kan vrijdag niet ) euu? |
|
MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Negatieveling (alle dagen maar waarschijnlijk niet alle bands zien) Woutjinho (alle dagen) Mangamusicfan (alle dagen) meatgrinder (den zaterdag) Vlekkie (Zaterdag en Zondag, kan vrijdag niet ) Jeroen83 (alle dagen) Never have so many sacrificed so much for so few |
|
MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Negatieveling (alle dagen maar waarschijnlijk niet alle bands zien) Woutjinho (alle dagen) Mangamusicfan (alle dagen) meatgrinder (den zaterdag) Vlekkie (Zaterdag en Zondag, kan vrijdag niet ) Jeroen83 (alle dagen) Sorceress (alle dagen) |
|
MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Negatieveling (alle dagen maar waarschijnlijk niet alle bands zien) Woutjinho (alle dagen) Mangamusicfan (alle dagen) meatgrinder (den zaterdag) Vlekkie (Zaterdag en Zondag, kan vrijdag niet ) Jeroen83 (alle dagen) Sorceress (alle dagen) Coldheart Minor (alle dagen) |
|
Ik heb echt verdomd veel zin in Neurotic Deathfest! De bands die ik echt wil zien, zijn Cryptopsy, Cattle Decapitation, Death To All, Carcass, Repulsion en Immolation. Voor de rest laat ik me verrassen door de andere bands. Dat wordt dus 2,5 dag teringherrie, gaaf zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 28-04-2013 14:09] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Immolation zal wel veel van het nieuwe album gaan doen. Siked voor mensen die gaan! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Zekers! Erg veel zin in! Nog wel even mijn gebaal wegens het zondag bijtijds moeten terug treinen uit zetten.. maar dan is het vol feest (2 dagen)! |
|
Dan ben ik blij dat ik met de auto ben, helaas kom ik niet langs Zwolle op de terugweg. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Negatieveling (alle dagen maar waarschijnlijk niet alle bands zien) Woutjinho (alle dagen) Mangamusicfan (alle dagen) meatgrinder (den zaterdag) Vlekkie (Zaterdag en Zondag, kan vrijdag niet ) Jeroen83 (alle dagen) Sorceress (alle dagen) Coldheart Minor (alle dagen) Greycloak (alle dagen) BloodCorpse (alle dagen) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Kan je best wel even doen toch, klein stukje om |
|
Op zich zou het kunnen, maar dat is me net ff te ver om. 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |