|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat kan natuurlijk nooit www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Super cool, ik heb nu al zin! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Dat is mij nog niet bekend. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Check, Massive Assault speelt ongeveer een half uur na neurotic deathfest. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Er zijn overigens werken aan het spoor aankomend weekend, dus wees gewaarschuwd. Is weer bijzonder goed uitgekiend moet ik zeggen... Voor meer info klik hier |
|
quote: Om depressief van te worden! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Godver! |
|
Godverdomme zeg. Die ene keer dat ik met een trein zou moeten gaan, en dan is het weer prijs. Kut. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
One of them — DTA1 — focusing on the band’s first four releases (1987’s Scream Bloody Gore, 1988’s Leprosy, 1990’s Spiritual Healing and 1991’s Human), and another — DTA2 — focusing on their final three. “It will be the DTA2 lineup that goes to Europe to do that one fest,” Eric tells us, “but at NDF they’ll be playing songs from the entire catalog”. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Crap, dus ook van The SOund Of Perserverence Waarom geen DTA1 hier, die eerste vier platen zijn zoveel beter dan de rest Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Mwah, doe mij maar enkele nrs van ITP en Symbolic dabei. En waarom ook geen Spirit Crusher of Scavenger... Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
De vrijdag mag ik mijn platenkast in de Little Devil doorspitten op de afterparty. Verzoekjes zijn welkom. |
|
SLAYER! |
|
Dehumanized. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
The Kelly Family - Fell In Love With An Alien Scoort er vast goed. |
|
quote: Mooie avond was dat ja. |
|
MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Negatieveling (alle dagen maar waarschijnlijk niet alle bands zien) Woutjinho (alle dagen) Mangamusicfan (alle dagen) meatgrinder (den zaterdag) Vlekkie (Zaterdag en Zondag, kan vrijdag niet ) Jeroen83 (alle dagen) Sorceress (alle dagen) Coldheart Minor (alle dagen) Greycloak (alle dagen) BloodCorpse (alle dagen) KrisH (alle dagen) iPim (vrijdag en zaterdag) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Negatieveling (alle dagen maar waarschijnlijk niet alle bands zien) Woutjinho (alle dagen) Mangamusicfan (alle dagen) meatgrinder (den zaterdag) Vlekkie (Zaterdag en Zondag, kan vrijdag niet ) Jeroen83 (alle dagen) Sorceress (alle dagen) Coldheart Minor (alle dagen) Greycloak (alle dagen) BloodCorpse (alle dagen) KrisH (alle dagen) iPim (vrijdag en zaterdag) Ktulu (vrijdag) Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Iniquity opent de mainstage morgen en Vader speelt als voorlaatste in de Kleine Zaal. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Negatieveling (alle dagen maar waarschijnlijk niet alle bands zien) Woutjinho (alle dagen) Mangamusicfan (alle dagen) meatgrinder (den zaterdag) Vlekkie (Zaterdag en Zondag, kan vrijdag niet ) Jeroen83 (alle dagen) Sorceress (alle dagen) Coldheart Minor (alle dagen) Greycloak (alle dagen) BloodCorpse (alle dagen) KrisH (alle dagen) iPim (vrijdag en zaterdag) Ktulu (vrijdag) CTTS (alle dagen) |
|
MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Negatieveling (alle dagen maar waarschijnlijk niet alle bands zien) Woutjinho (alle dagen) Mangamusicfan (alle dagen) meatgrinder (den zaterdag) Vlekkie (Zaterdag en Zondag, kan vrijdag niet ) Jeroen83 (alle dagen) Sorceress (alle dagen) Coldheart Minor (alle dagen) Greycloak (alle dagen) BloodCorpse (alle dagen) KrisH (alle dagen) iPim (vrijdag en zaterdag) Ktulu (vrijdag) CTTS (alle dagen) Tomcat ha (alle dagen) |
|
Vader switch met Iniquity en speelt dus op mini second stage, om het op zijn Vaders te houden, dat wordt echt wel totale chaos.. |
|
quote: zo te zien alles richting eindhoven.. hopelijk rijd alles richting R'dam normaal |
|
Ik hoop het! Wat Vader betreft; Eerst maar Devourment kijken en dan maar zien of ik na afloop de kleine zaal nog binnen kom... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |