|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Die kom ik meestal wel tegen, dus wij zullen elkaar vast ook wel treffen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 10-04-2013 11:02] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dat ken ik ja! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Suus en Pier ken ik ook! Ik ga dit jaar ook voor het eerst 3 dagen. Vorig jaar 2 dagen geweest en toen was het al behoorlijk slopend idd. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 10-04-2013 19:42] |
|
Is allemaal goed te doen hoor! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik weet nog wel dat begin van de derde dag een dooie boel was in de rokersruimte |
|
Wel toepasselijk dan |
|
Vorig jaar alle 3 de dagen aanwezig. Dit jaar 2 of 1. Vrijdags moet ik zoizo in de avond werken, dus dan gaat het niet lukken. Afhankelijk van het tijdschema ga ik kijken of ik zondag ook kom: moet maandag namelijk om 5.15 weer op het werk aanwezig zijn... En ik weet niet of ik dat wel aankan na zon weekend NDF [Dit bericht is gewijzigd door Vlekkie op 10-04-2013 21:06] euu? |
|
Weet iemand de lineup van death to all? Ik hoopte op die gasten van Cynic maar begreep nu dat dat alleen de usa toer was |
|
quote: Ha mooi ja! Hotel is nu geregeld, weliswaar 1 nachtje maar wel zaterdag en zondag festival. Jammer van zondag eerder weg moeten ivm trein naar Zwolle. edit: ticket ook geregeld. Nu dagen afstrepen! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-04-2013 9:57] |
|
Ik voel een ontmoeting aankomen met al mijn forumvriendjes No Pain, No Gain |
|
Moet dat echt? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Mijn probleem is dat ik mensen nooit herken maar wel soms herkend word. Maar ik zal mijn ogen open houden voor Jaap Kooijman. |
|
quote:Je gaat alleen? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ja, ik heb ook expres mijn picture op de crewpage pagina laten plaatsen zodat jullie me in real live aan kunnen vallen No Pain, No Gain |
|
quote:Crewpage? Geef eens een link. Ik zie het al. Waarom sta jij onderaan? En waarom is er geen modcrew page? [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 11-04-2013 9:31] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Wat had je gebruikt, toen je hiertoe besloot? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Omdat ik recentelijk pas, (onder invloed van softdrugs @ Sgeiterdt), heb besloten mijn mede-redacteuren te laten weten wie ik ben.. Dus ik mocht onderaan aansluiten [Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 11-04-2013 13:01] No Pain, No Gain |
|
Ik kwam je foto ook al tegen op Facebook |
|
Er is nieuws: quote: Ben benieuwd! |
|
Spannend, hopelijk nog een paar knallers. Ik ga 3 dagen, vorig jaar ook. Resulteerde er toen wel in dat ik de laatste dag niet de energie meer had om alles te zien wat ik wilde zien, dus dit keer probeer ik wat pauzes in te lassen ipv constant van band naar band te rennen. Wij verblijven trouwens in hotel Ibis, vorig jaar ook goed bevallen. Niet op loopafstand helaas maar wel betaalbaar. |
|
Duurt wel erg lang zo |
|
Ik heel enthousiast dit topic aanklikken, nog niks.. goffer! |
|
quote: Hier nog één! Het duurt inderdaad wel erg lang allemaal. 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |