|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
+ DEATH TO ALL, + PIG DESTROYER + DEVOURMENT + INCANTATION + VADER |
|
Pig Destroyer, dus aanwezig Zeer nette line-up met Carcass, Death To All, Decrepit Birth, Exhumed, Immolation, Magrudergrind, Pig Destroyer, Possessed, Reupulsion en Vader. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-01-2013 14:29] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ook aan jou is gedacht! quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: + 1 |
|
quote: Mooi! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nu ik die line up nu bij elkaar zie kan ik toch niet anders reageren dan: |
|
Devourment!!! Eindelijk eens zien! |
|
Ticket voor de vrijdag binnen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Dit is natuurlijk niet zomaar een Death coverband . Het merendeel originele oud Death leden die de nummers werkelijk fantastisch uitvoeren . We hebben het wel over Steve di Georgio , Gene Hoglan , Paul Masvidal etc.etc. Tuurlijk mis je Chuck , maar vorig jaar deden Charles ( Abysmal Dawn ) en Matt ( Exhumed ) het meer dan geweldig . Kijk de clipjes op YouTube er maar eens op na . Wanneer haalt iemand trouwens een Abysmal Dawn naar Europa ? Zou wel een mooie band geweest zijn voor dit fetsival ! |
|
quote: Dat weet ik en ik ga ook wel kijken , maar het blijft een coverband Liever zie ik dan een band als Bolt Thrower of Napalm Death! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 22-01-2013 10:22] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Pig Destroyer is de grootste rede om te gaan. Devourment is ook echt geniaal en natuurlijk ook een handvol andere bands die al bevestigd waren. Dit maakt het totaal plaatje een KEI goede line-up tot zover |
|
Death To All, Vader en Devourment spelen op de vrijdag, Pig Destroyer op de zaterdag en Incantation op de zondag. Tja, dat word dan gewoon een 3-dagen ticket, denk ik. |
|
quote: weet niet of je over een coverband kan spreken als 75% van bv het Human album de nummers spelen.. tuurlijk was Chuck de belangrijkste bandlid maar een cover is het dan natuurlijk niet, dan kan je anders namelijk ook zeggen dat Obituary en Napalm death cover bands zijn want die missen ook leden uit het verleden. ben sowieso wel benieuwd wie er precies bij death to all gaan spelen, als Paul en Sean van Cynic komen kunnen jullie dan niet gelijk vragen of ze een Focus setlist kunnen spelen, dat is nog death metal |
|
Das nog een idee ja, als half Cynic er dan toch is... Ben vooral erg benieuwd wie er de vocalen opzich gaat nemen bij Death To All. Hoglan en DiGiorgio, dat zit wel snor. Bij voorkeur mr. LaRocque er nog bij. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Op de Amerikaanse optredens deed Matt Harvey van Exhumed de vocalen, Exhumed speelt de vrijdag van Neurotic ook dus ik vermoed dat hij in ieder geval een van de zangers zal zijn. Wellicht die knakker van Obscura ook nog? Die zou in eerste instantie in Amerika ook de vocalen doen. |
|
quote: Bij Obituary gaat dat niet op, want de gebroeders Tardy en Trevor Peres zitten er al vanaf het begin in en zij zijn nog steeds de motor van de band. Allen West en Frank Watkins ontbreken alleen, dus 80% is origineel. In het geval van Napalm Death gaat het ook niet op, omdat de originele bezetting alleen op 'Scum' te horen is. Drummer Mick Harris zat van 1985 tot 1991 in de band. Shane Embury was er na 'Scum' bijgekomen en is op de de tweede cd te horen en speelt nog steeds in de band. In het geval van Death, is het enige originele bandlid dood en spelen de muzikanten, die hij in al die jaren heeft ingehuurd, zijn nummers. Het is dan misschien geen coverband, laten we het dan een tribute noemen. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 23-01-2013 9:44] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Incantation REALLY OHH REALLY? |
|
quote: Het is inderdaad een echte tribute band . Zeg maar te vergelijken met de situatie bij Thin Lizzy zonder Phil.Daar heb je ook genoeg voor en tegenstanders. Voor beiden is wat te zeggen . Ik vind het gewoon super om al die nummers weer eens live te horen , en dan ook nog eens goed uitgevoerd . Ben al blij dat ze in een fatsoenlijke zaal spelen en niet zo'n één of ander festival . Voor mij blijft Death de beste death metal band . Nooit meer overtroffen wat mij betreft . |
|
Idd. De beste deathmetalband. Maar de muziek van Chuck is veel meer dan deathmetal alleen. Gisteren ITP, vandaag Human, dat zijn echt platen van eenzame hoogte. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: De beste Death Metal band... op CD misschien, maar live was het bijna altijd matig. Ook qua podiumpresentatie een ramp met lange pauzes tussen de nummers door en zero contact met het publiek. Lees: ik verwacht dat deze tribute band het beter zal doen @ NDF! [Dit bericht is gewijzigd door MR Klister op 23-01-2013 12:57] Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Op CD ja. Ik ben 28, heb ze nooit live gezien. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Ligt eraan wat jij onder matig verstaat . Het gaat mij om de muziek . Muzikaal is elke Death show die ik gezien heb ( en het waren er 6 tussen '91 en '95 , laatste tour helaas niet gezien ) wereldtop . Chuck concentreerde zich puur op de muziek. Entertainment liet ie wel aan andere bands over. En ja , op de Death To All shows werd wel meer tussen de nummers gepraat door de twee frontmannen. Muzikaal was het in ieder geval ook top . [Dit bericht is gewijzigd door Ekib op 23-01-2013 14:20] |
|
Ik wil misschien wel een nummertje kijken, maar ik vond death bijna op alle platen te progressive voor mijn smaak. Ik heb hier bijvoorbeeld Individual Thought Patterns liggen, maar die heb ik echt een enkele keer opgezet en het doet me echt heel weinig. |
|
quote: De eerste drie Death platen vind ik geweldig maar daarna kan ik er bijna niets meer mee, en heeft steeds minder met death metal te maken met als triest dieptepunt The Sound Of Perseverence [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 23-01-2013 17:13] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |