IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Neurotic Deathfest 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-01-2013 17:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2013 17:13 schreef Marcel H. het volgende:
De eerste drie Death platen vind ik geweldig maar daarna kan ik er bijna niets meer mee, en heeft steeds minder met death metal te maken met als triest dieptepunt The Sound Of Perseverence

Bij alle platen ná Spiritual Healing ligt de nadruk dan ook op progressive death metal. De een vindt het geweldig de ander kan er niets mee. Feit blijft het een grensverleggende act is geweest. De ultieme Death plaat voor mij is Human, maar ik kan het lompere en minder technische werk van Leprosy nog steeds evengoed waarderen.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-01-2013 17:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik kan sowieso helemaal niets met Death. Inderdaad heel erg belangrijk geweest voor het genre, maar ik blijf het kutmuziek vinden.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 23-01-2013 17:56 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 23 januari 2013 17:36 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik kan sowieso helemaal niets met Death. Inderdaad heel erg belangrijk geweest voor het genre, maar ik blijf het kutmuziek vinden.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-01-2013 19:50 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2013 17:13 schreef Marcel H. het volgende:
De eerste drie Death platen vind ik geweldig maar daarna kan ik er bijna niets meer mee, en heeft steeds minder met death metal te maken met als triest dieptepunt The Sound Of Perseverence

Die plaat vind ik eigenlijk best goed. De andere platen ken ik eigenlijk niet goed

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 23-01-2013 23:24 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

'Triest dieptepunt' en 'The Sound of Perseverence' in 1 zin... bizar hoe meningen kunnen verschillen. Mijn favorieten zijn Spiritual Healing, Human en ITP, in die volgorde. Maar alle platen vind ik ijzersterk. Alleen het debuut misschien niet zo.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 23-01-2013 23:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Is er dan niemand die Symbolic leuk vindt?

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 23-01-2013 23:40 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 23 januari 2013 23:31 schreef iPim het volgende:

Jawel! Denk toch wel mijn favoriete Death plaat.

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 24-01-2013 7:12 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Ik ben juist bij the sound of perseverance begonnen met Death luisteren, vanaf Human is alles geniaal.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 24-01-2013 8:51 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:

Ik dus, ik heb er zelfs een shirt van!

Ik vind alles van Death tof, maar mijn favoriete albums zijn 'Symbolic' en 'Individual Thought Patterns'.

5 Euro's? Op je muil!!

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-01-2013 9:48 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:

De enigste plaat die ik er ooit van gehoord heb (van een maat geleend) en die ik toen redelijk fantastisch vond. Probeer hem nu te vinden in de winkel, maar helaas.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-01-2013 10:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2013 9:48 schreef PandroidJack het volgende:
De enigste plaat die ik er ooit van gehoord heb (van een maat geleend) en die ik toen redelijk fantastisch vond. Probeer hem nu te vinden in de winkel, maar helaas.

Koop de remaster(s) van Relapse, die zijn wonderwel goed gelukt, helderder en voller geluid zonder afbreuk te doen aan het origineel, een aanrader.

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-01-2013 10:31 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Dank u voor de tip

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

mangamusicfan
heavy metal baby??
Usericon van mangamusicfan
Posted 24-01-2013 10:39 by mangamusicfan Wijzig reactieProfiel van mangamusicfanQuote dit bericht

laatse dagen ook ff flink death aan het luisteren gegaan
enigste wat mij echt kan bekoren is human en symbolic de rest vindt ik maar mwa

REALLY OHH REALLY?

Ekib
Usericon van Ekib
Posted 24-01-2013 11:18 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2013 10:26 schreef Spirit In Black het volgende:
Koop de remaster(s) van Relapse, die zijn wonderwel goed gelukt, helderder en voller geluid zonder afbreuk te doen aan het origineel, een aanrader.

Human vind ik de beste remaster . Die is echt een wereld van verschil met het origineel. Bij ITT vond ik dit veel minder. Bij Symbolic staat er wel remastered op maar hoor ik geen echt verschil ( behalve de bonustracks die er extra op staan ) .
Spiritual heb ik nog niet gehoord ( de remaster tenminste ). Is die de moeite waard ?

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 24-01-2013 14:56 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Ik vind Scream Bloody Gore het gaafst. De tijd dat ze nog gewoon Possessed imiteerde en er geen drastische eigen draai aan gegeven hadden.

Atomization: Bandcamp - Spotify

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 24-01-2013 15:17 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik denk dat mijn favoriet toch wel Human is, gevolgd door Spiritual Healing en Scream Bloody Gore.

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 26-01-2013 13:29 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Heen op den zaterdag. Zin in.

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 14-02-2013 15:14 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Today is valentine’s day, a perfect day to announce some more brutal bands for this year’s festival. New bands added to the ever growing line up of the Neurotic Deathfest are:

UNLEASHED
MORBID SAINT
DECAPITATED
STRONG INTENTION
BURIED
HAMMERCULT
CENTURIAN
CREPITATION

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-02-2013 16:40 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Prrrrrima!

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 14-02-2013 17:03 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Neurotic heeft zojuist Unleashed bekend gemaakt:

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-03-2013 21:55 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nieuwe naampjes:

OBSCURA
COCK & BALL TORTURE
PUTRIDITY
RE-ARMED
THE LAST SHOT OF WAR

Ed
Usericon van Ed
Posted 09-03-2013 12:54 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Obscura is wel tof! rest ken ik niet!

quote:
Op 8 maart 2013 21:55 schreef MetalJan het volgende:
Nieuwe naampjes:

OBSCURA
COCK & BALL TORTURE
PUTRIDITY
RE-ARMED
THE LAST SHOT OF WAR

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 09-03-2013 13:11 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 8 maart 2013 21:55 schreef MetalJan het volgende:
Nieuwe naampjes:

OBSCURA
COCK & BALL TORTURE
PUTRIDITY

Yeah!

5 Euro's? Op je muil!!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-03-2013 18:50 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

3-dagenkaart is binnen!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 12-03-2013 15:16 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

3 dagen aanwezig met Season of Mist! Zin...

Bla

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com