|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan sowieso helemaal niets met Death. Inderdaad heel erg belangrijk geweest voor het genre, maar ik blijf het kutmuziek vinden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: |
|
quote: Die plaat vind ik eigenlijk best goed. De andere platen ken ik eigenlijk niet goed |
|
'Triest dieptepunt' en 'The Sound of Perseverence' in 1 zin... bizar hoe meningen kunnen verschillen. Mijn favorieten zijn Spiritual Healing, Human en ITP, in die volgorde. Maar alle platen vind ik ijzersterk. Alleen het debuut misschien niet zo. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Is er dan niemand die Symbolic leuk vindt? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Jawel! Denk toch wel mijn favoriete Death plaat. |
|
Ik ben juist bij the sound of perseverance begonnen met Death luisteren, vanaf Human is alles geniaal. |
|
quote: Ik dus, ik heb er zelfs een shirt van! Ik vind alles van Death tof, maar mijn favoriete albums zijn 'Symbolic' en 'Individual Thought Patterns'. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: De enigste plaat die ik er ooit van gehoord heb (van een maat geleend) en die ik toen redelijk fantastisch vond. Probeer hem nu te vinden in de winkel, maar helaas. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Koop de remaster(s) van Relapse, die zijn wonderwel goed gelukt, helderder en voller geluid zonder afbreuk te doen aan het origineel, een aanrader. |
|
Dank u voor de tip The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
laatse dagen ook ff flink death aan het luisteren gegaan enigste wat mij echt kan bekoren is human en symbolic de rest vindt ik maar mwa REALLY OHH REALLY? |
|
quote: Human vind ik de beste remaster . Die is echt een wereld van verschil met het origineel. Bij ITT vond ik dit veel minder. Bij Symbolic staat er wel remastered op maar hoor ik geen echt verschil ( behalve de bonustracks die er extra op staan ) . Spiritual heb ik nog niet gehoord ( de remaster tenminste ). Is die de moeite waard ? |
|
Ik vind Scream Bloody Gore het gaafst. De tijd dat ze nog gewoon Possessed imiteerde en er geen drastische eigen draai aan gegeven hadden. |
|
Ik denk dat mijn favoriet toch wel Human is, gevolgd door Spiritual Healing en Scream Bloody Gore. |
|
Heen op den zaterdag. Zin in. |
|
Today is valentine’s day, a perfect day to announce some more brutal bands for this year’s festival. New bands added to the ever growing line up of the Neurotic Deathfest are: UNLEASHED MORBID SAINT DECAPITATED STRONG INTENTION BURIED HAMMERCULT CENTURIAN CREPITATION |
|
Prrrrrima! |
|
Neurotic heeft zojuist Unleashed bekend gemaakt: |
|
Nieuwe naampjes: OBSCURA COCK & BALL TORTURE PUTRIDITY RE-ARMED THE LAST SHOT OF WAR |
|
Obscura is wel tof! rest ken ik niet! quote: |
|
quote: Yeah! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
3-dagenkaart is binnen! |
|
3 dagen aanwezig met Season of Mist! Zin... Bla |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |