|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Te herkennen aan mijn atletisch uiterlijk met een aura van intelligentie. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Zo op weg! Te herkennen aan Dying Fetus-shirt! |
|
Te herkennen aan lang haar en baard, vandaag (vrijdag) heb ik een shirt van Undergang aan. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Te herkennen aan kort haar met wijkende haargrens + kalende kruin en bril. Zo, als dát er niet metal uit ziet... Verdere herkenningspunten: permanent kritische blik, af en toe afkeurend met het hoofd schudden en een halve liter bier in de hand. Een gezelligheidsdier dus https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Negatieveling (alle dagen maar waarschijnlijk niet alle bands zien) Woutjinho (alle dagen) Mangamusicfan (alle dagen) meatgrinder (den zaterdag) Vlekkie (Zaterdag en Zondag, kan vrijdag niet ) Jeroen83 (alle dagen) Sorceress (alle dagen) Coldheart Minor (alle dagen) Greycloak (alle dagen) BloodCorpse (alle dagen) KrisH (alle dagen) iPim (vrijdag en zaterdag) Ktulu (vrijdag) CTTS (alle dagen) Tomcat ha (alle dagen) Sjon (alle dagen) collision-tammi (zaterdag) Ekib ( vrijdag , eigenlijk alleen echt interesse in Death to All ). |
|
quote: quote: quote: quote: quote: quote: Siked voor Neurotic DatingFest! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-05-2013 19:44] |
|
|
|
Pfffffffff Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Was het maar zo'n fissa. Voorgevels te over iig. Eerste dag was mooi, zo draaien in de Devil. Heuy! |
|
Zo, de eerste dag zit erop! Death To All en Morbid Saint waren de bands van de dag. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
2,5 uur van regio Gent naar Tilburg, de tering hey. File voor Antwerpen, op de ring van en na Antwerpen, file voor Breda en na Breda. Binnengekomen tijdens Bodyfarm, met 1 nr hadden ze me wel even toen het openbrak en er een dreigende melodie in kwam. Voor de rest degelijke old school death metal. Kwaliteit, maar nergens echt verrassend. Dan naar de grote zaal, wat pinten drinken met bekenden bij Decapitated. Eerste deel van de set deed me niet zoveel, maar naar het einde toe passeerden wel een aantal gave nrs waar meer dynamiek in zat. Niet naar de kleine zaal gegaan en na wat ouwehoeren stukje Morbid Saint gekeken: vermakelijk, maar ook niet meer dan dat. Ze vullen geen spectaculair gat in hun genre op ofzo... Daarna nog wat biertjes gedaan en rondje merch: gaaf Vader tourshirt voor maar 10€, kunnen veel bands van leren! Stukje Devourment gekeken, ondanks dat ze het niet onaardig deden en ik af en toe moest grijnzen niet echt mijn ding. Op tijd naar de kleine zaal voor Vader, wat was dat weer als vanouds hard en vet zeg! Heel wat Black to the Blind songs met als persoonlijke hoogtepunten Fractal Light, Carnal en de titelsong. Ook noemenswaardig: na de voorspelbare Raining Blood intro als tribute aan Jeff Hanneman gewoon héél het nr Hell Awaits spelen! Supergaaf. Dan uiteindelijk waar ik voor gekomen was, DEATH TO ALL. Gene Hoglan en Scott Clendenin op bas, Bobby Koelble en Shannon Hamm afwisselend op gitaar en dan een zanger/gitarist die af en toe zijn gitaar wegdeed wanneer Koelble en Hamm allebei meespeelden (nrs die te lastig zijn om te zingen en spelen tegelijk vermoed ik). Geen idee wie dat was die zanger, maar hij deed het goed! Alleen in Bite the Pain was ie de draad ff kwijt. Zanger leek qua praatstemgeluid trouwens redelijk op Chuck, grappig. Vond het een stijl- en respectvolle tribute. Weinig poeha, ze lieten de muziek voor zich spreken. Klein stukje Angel of Death van Hoglan en Koelble, hehe. Hamm en Clendenin hadden er duidelijk geen rekening mee gehouden. Setlist DEATH TO ALL: Leprosy Zombie Ritual Living Monstrosity Flattening of Emotions Suicide Machine Lack of Comprehension Overactive Imagination The Philosopher Trapped in a Corner Zero Tolerance Crystal Mountain Symbolic Bite the Pain The Flesh and the Power it Holds ---- Pull the Plug Terugweg zonder problemen, 1u25. €10,40 voor een parkeergarage is toch altijd weer even schrikken. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Die zanger was Matt Harvey van Exhumed . Hij deed vorig jaar ook al mee op de Amerikaanse shows. Was inderdaad een mooi optreden van Death to All . De enige band waar ik voor kwam .Geweldig om te zien dat de nummers van Death tijdloos zijn en nog net zo goed overkomen als zeg maar 1991 . Publiek reageerde ook erg goed . Nu maar hopen dat ze nog eens terugkomen met de andere line up met die Cynic gasten . |
|
En dat was dag twee, een beetje een tegenvallende dag. Ondanks dat, waren Necrophagia, Buried, Immolation en Vallenfyre gaaf om te zien/horen. Veels teveel bier gedronken en een zooi ZM'ers gesproken. Straks de laatste dag, met als uitschieters Possessed, Centurian, Exhumed, Cryptopsy en Cattle Decapitation. Nu slapen, ben kapot! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 05-05-2013 1:47] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Tegenvallend?! Ik heb zelden zo veel van het ene naar het andere coole optreden gelopen! Wat mij betreft torende Immolation boven alles uit, op de voet gevolgd door Wormed (wát een krankzinnige muziek zeg), Pig Destroyer (al had ik er iets meer van verwacht), Tribulation (al had dat occulte weggelaten mogen worden), Vallenfyre en Carcass. Repulsion viel een klein beetje tegen (weet niet echt waarom) en Haemorrhage verraste mij. Enige slechte/niet boeiende wat ik gezien heb was Necrophagia en Internal Suffering. Een mooie NDF-dag was het en ik vind het jammer dat ik er morgen niet bij ben. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Occulte? Geen idee wat jij als occult zou wilen bestempelen tijdens dat optreden. Zowel muzikaal als qua presentatie niet. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Wellicht was dat niet het goede woord. Eerder een vrij misplaatst 'duister' sfeertje wat opgewekt hoopte te worden qua stijl van de bandleden; weinig interactie , vooral in de momenten tussen de nummers door. Muzikaal vond ik het wel echt supergaaf hoor. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
heeft iemand repulsion gezien?? en zo ja, hoe was het? |
|
quote: Geen dank. |
|
quote: Oh maar het was niet slecht, maar ik bedoelde tegenvallend in de zin van weinig bands die konden boeien. Dat was op de vrijdag en zondag wel anders. Het was echt een bruut, maar zeer slopend weekend. Hoogtepunten waren in mijn optiek Vallenfyre, Immolation, Decrepit Birth, Rectal Smegma, Morbid Saint, Necrophagia, Centurian, Cryptopsy, Death To All, Cliteater. Antropomorphia en Possessed. Ik wilde Vader en Cattle Decapitation ook graag zien, maar het was geen doen met die drukte in de kleine zaal. Van buiten bij de bar nog een stukje van beide gehoord, maar dat is toch minder gaaf dan in de zaal staan. In de stad was het ook gezellig en het weer was ook top. Op het terras van Polly Magoo was het bijzonder goed toeven met Hertog Jan Weizener. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Kun je volgende keer beter een paar meter doorlopen naar het Buitenbeentje, Schneider Weisse voor 2,80 hehe! Ben zelf niet naar Neurotic geweest, maar heb wel 3 hele gezellige afterparty's in de Little Devil meegepakt [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 06-05-2013 9:52] |
|
Bedankt voor de tip, ik zal het onthouden voor volgend jaar. Helaas de afterparty in Little Devil gemist, was het nog een leuk feestje? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zo, dat was godverdomme een gaaf feestje! Heul veul mensen tegengekomen en vaak heel gezellig en te veel lopen bieren. Beste bands van het weekend denk ik; Death to All, Possessed, Cattle Decapitation, Devourment en Hammercult. Pig Destroyer viel mede door slecht geluid echt tegen. |
|
Damn wat was dat een tof weekend. De zondag was voor mij duidelijk het hoogtepunt, wat een mooi feest met trouwens Unfathomable Ruination als verrassing van het fest, NICE!! Zaterdag had ik mijn dag niet zo helaas, vrijdag was wel erg leuk. Prachtig weer gehad ook, nu wel super verbrand. Nu uitbrakken, verslag volgt nog |
|
Wat was het weer een mooi feestje! Alleen vrijdag en zaterdag geweest, ben na 2 dagen echt wel metaalmoe van al die goede tyfusherrie. Muzikale hoogtepunten van vrijdag waren vooral Vader en Death To All (ondanks de kleine spelfoutjes/onstrakheden van de bandleden - Hoglan had duidelijk moeite om de Reinert drumpartijen perfect te reproduceren :-) ). Erg gaaf om iig de helft van de Symbolic line-up eens op het podium die nummers te zien spelen. En ook Matt was een waardige vertolker van Chuck zn partijen. Op de zaterdag was de absolute topper Carcass. Retestrak zo'n beetje alle nummers van Necroticism spelen was echt fantastisch. Wel jammer dat op het outro na geen nummers van de aankomende plaat werden gespeeld. Bang voor Youtube teasers, zo begreep ik later van Jeff Walker. Verder was ook Immolation weer erg strak en goed op dreef. Geinig om ook Repulsion eens live aan het werk te zien. Wel is het jammer dat ze maar met 1 gitarist speelden en daardoor de nummers wel wat kracht verloren. Wat is er gebeurd met de 2e gitarist? Haemmorhage had ik veel van verwacht, maar vond ze onstrak spelen. Echter minpuntje is dat het festival qua opkomst 013 echt ontgroeid is. Een band bekijken bij het 2e podium was echt niet meer te doen. Op dag 1 nog wel geprobeerd om daar een bandje te gaan kijken, maar op dag 2 hebben we die hoop maar opgegeven. Wel jammer, want ik had Wormed en Vallenfyre graag nog even gezien. Tijd voor een andere locatie dus voor een volgende editie!! Ook de afterparty in Little Devil was erg cool: eindelijk eens een keer met Jeff Walker, Bill Steer, Bobby Koelble en Scott Clendenin kunnen babbelen! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |