|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
3-dagen kaart gekocht, heb er nu al zin in. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Ik zag op de NDF-site dat Exhumed nu op zondag speelt, ipv vrijdag. |
|
Nieuwe Wormed is echt heel erg vet! kijk uit naar het optreden! |
|
Het is wel erg stil rond neurotic deathfest zeg, heb ze al op twitter gevraagd waar de rest van de bands blijven maar alles blijft stil.. |
|
Ik ben ook benieuwd welke bands er nog bijkomen, over iets minder als een maand is het al zover. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
iemand nog suggesties voor een cheap verblijfsmogelijkheid? |
|
Hotel Brabant, Hilvarenbeek heeft nog kamers. Budget 1 persoon is 29 euro per nacht, met mogelijkheid tot neerplempen van matje naast het bed. Zal dan wel wat bijkomende kosten zijn. Hopelijk dan wel een taxi chauffeur die zijn rijbewijs niet via een pak cornflakes heeft gekregen.. *zweethandjes |
|
quote: Weg [Dit bericht is gewijzigd door bloodcorpse op 10-04-2013 18:47] Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Weet iemand of Immolation wel echt komt op de zaterdag ? Op hun Facebook pagina staat helemaal niks aangekondigd. |
|
quote: Nee maar op de NDF website wel en die hebben eigenlijk altijd hun zaken wel goed op orde. Immolation is ook niet bepaald een afzegband dus ik zou er wel op vertrouwen. |
|
quote: Die Mercedes met alleen een gaspedaal bedoel je. *brrrrrr* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Tilburgse taxi trauma! |
|
quote: dat dacht ik ook maar ik vind het wel heel erg stil van NDF kant, geen nieuws, geen reacties op vragen..? |
|
quote: Ja wel stil inderdaad, stilte voor "de storm". |
|
quote: laten we hopen |
|
quote: Komt vast helemaal goed, geduldig afwachten. Ga je een heel weekend of wat losse dagen? |
|
quote: ff goed kijken naar wie wanneer precies speelt en hoe zat ik het ben na 1 dag. Als het de hele dag blast death metal is dan ben ik het wel na een paar bands zat. Heb wel een 3 dagen kaart. |
|
quote: |
|
Typisch geval van eerst doen en dan pas denken. Ik ga dit jaar voor het eerst 3 dagen, eens kijken hoe dat gaat. De afgelopen jaren ben ik steeds 2 dagen geweest en dat was al behoorlijk slopend. Desondanks heb ik er wel enorm veel zin in. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Meer geval van niet denken, zie die lineup dan.. Ik ga twee dagen. Gaan we dit jaar wel hoi zeggen? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-04-2013 23:20] |
|
quote: Hehe, valt wel mee. We wilden eerst 1 dag gaan al was het nog niet duidelijk of dat de zaterdag of de zondag zou worden (andere jaren na 1 dag wel een beetje klaar met dat constante gebeuk) maar toen kwam ineens Death To All erbij op de vrijdag, wat natuurlijk niet overgeslagen kan worden. Maar helaas geen twee dagen tickets incl. de vrijdag. Losse tickets voor 2 dagen waren vrijwel even duur als een drie dagen kaart. Dus vandaar |
|
Is dit niet pas de tweede keer dat ze het 3 daags hebben gemaakt? |
|
quote: Als we elkaar tegenkomen wel natuurlijk. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik ga je gewoon opsporen muhahaa Tevens op zoek naar een Suus en een Pier, valt wel te combineren denk ik. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |