|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Gisteren gehoord dat Dying Fetus een van de bands is die nog bevestigd moeten worden. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Dat zou wel gaaf zijn! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Inderdaad nice |
|
Dying Fetus, fucking vet! |
|
nieuwe namen duren lang |
|
Hoeveel namen zouden er nog bij komen dan? |
|
quote: Inderdaad, wel apart. Nouja hopelijk vlot meer nieuws. |
|
quote: vond het 2 weken geleden al vaag, communicatie persoon bij neurotic krijgt een onvoldoende.. |
|
Inderdaad wel vreemd. Maar ik gok dat ze zelf nogal aan het stressen zijn als ze het nog niet hebben kunnen laten weten. Ik denk dus dat er iets mis is gegaan. |
|
quote: dan nog steeds, laat wat weten! |
|
Nou wat een paniek. riends of NDF, one more week til the big party! Here are the last confirmed bands for this years festival: INIQUITY, TRIBULATION, FUNERUS, UNFATHOMABLE RUINATION, BODYFARM, CLITEATER and SVART CROWN. We'll announce the timetable tomorrow! |
|
Cliteater, Svart Crown, heuy! |
|
vet, Tribulation Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik word wel blij van INIQUITY, TRIBULATION en FUNERUS www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:http://www.ebaumsworld.com/flash/play/735/ Deze Iniquity? Gaafheid! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: DIT Cliteater en Svart Crown ook, maar die heb ik al eens gezien. |
|
Geen Dying Fetus dus Cliteater is altijd feest, de rest ken ik niet zo goed. |
|
Geen Dying Fetus? Niet echt laatste knallers voor mij, maar de line-up was toch al ruim voldoende. |
|
Nou, het dak gaat er hier af! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ga jij ook dan? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Kvellie op Neurotic Triggerfest? Dat zal toch niet, hoop ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
quote: Dat word dus morgen (vrijdag)... |
|
quote: http://www.neuroticdeathfest.com/?page_id=826 |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |