|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook heel benieuwd, NDF heeft nog nooit teleurgesteld dus hopelijk nu ook niet. |
|
Ergens las ik dat deze bands naar NDF13 zullen afzakken: - Born Of Osiris - After The Burial, - Monuments - The Haarp Machine |
|
het wordt wat anders |
|
Godver, dat begint al mieters www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Carcass, Repulsion, Magrudergrind Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Lekker lekker! |
|
Dat begint goed! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Repulsion, Immolation, Cryptopsy, Magrudergrind, Decrepit Birth, Cattle Decapitation, Defeated Sanity, Internal Suffering en Wormed. Lekker hoor! |
|
Ik ga maar vast vrij vragen en een hotel boeken! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Damn! |
|
Data is 3, 4 en 5 mei. Goed begin! Early-bird (3-dagen) is 75 euro. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 03-12-2012 14:18] |
|
Lekker boeltje |
|
Goed begin Zaterdag maar eens de early bird tickets bestellen. |
|
Zoals het er nu naar uit ziet, dit jaar ook niet heen ivm nieuw huissie en de centen. |
|
Ben ook nog LANG niet overtuigd door de eerste namen... |
|
Ik wil At the Gates, Dying Fetus en Bloodbath. Oh en Abnormality: Verder is het met Cryptopsy, Carcass, Cattle Decap en Immolation nu al beter dan vorig jaar. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: mis toch altijd een beetje diepte bij de meeste vrouwen die grunten.. |
|
Zware grunts zijn saai! Ja hoor... |
|
Kaartje is vers uit de printer. Early Bird, dat dan weer wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nu nog een hotelkamer |
|
AL! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Goed zo! |
|
Klaar voor. Oh en hotel is nu officieel ausverkauft. ^^ What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Haha sorry! Was te laat! Als je nog 1 zoekt, ik heb nog een redelijk goedkoop alternatief! Ps: early vogel ook binnen! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |