|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Welke malloot heeft dat nou verzonnen om Vader in de Kleine Zaal te proppen? En waarom die ruil? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Qua speeltijd is Vader er iig niks mee opgeschoten. Ik vond Vader wel een mooi begin van Neurotic Deathfest eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 02-05-2013 21:59] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik ook en met m'n verkoudheid kwam het ook goed uit want moet Vader en Morbid Saint verslaan en dan had ik mooi vroeg naar huis gekund om zo zaterdag totaal fit aanwezig te zijn. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Tja jij hebt je leeftijd ook niet mee natuurlijk. Wie weet tot morgen, zaterdag of zondag, doen we ff een [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 02-05-2013 22:03] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Vind het ook niet zo handig gedaan eigenlijk. Vader moest gewoon op de plek van Devourment staan. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Ik ben er inderdaad drie dagen. Tsja en inderdaad de leeftijd helpt niet mee om die verkoudheid over te krijgen. Eerst ROadburn, vorig weekend drie dagen Desertfest in Londen daar die verjoudheid opgelopen met het heen en weer lopen tussen de verschillende venues. En nu dus Neurotic. Ik had niet verwacht dit ooit te kunnen zeggen. Maar ik ben blij dat ik op het ogenblik werkloos ben dus heb meer dan genoeg tijd om bij te komen Als je me ziet (en me herkent) doen we zeker Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Oh dus gewoon ff doorbikkelen dit weekend en dan de rest van de week bijkomen. Als ik je spot, dan spreek ik je wel aan en doen we een 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: rest van de week Orchid maandag, Mournful Congregation woensdag, Bell Witch donderdag en zaterdag Dordrecht Doom Day, daarna pas instorten Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nou alvast veel sterkte ermee, gaat zwaar worden volgens mij. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Vader speelt toch al elke maand wel ergens in Nederland? Of is dat niet meer zo? |
|
quote: Ze spelen inderdaad vaak hier maar zijn zo veel meer populairder dan Iniquity dat deze switch niet normaal is. Plus op een festival waar de kleine zaal niet met de grote zaal overlapt is dit echt vragen om ongelukken. Gpdver een band die nog geeneens een zaal als Baroeg uitverkoopt op zichzelf rkijgt wel de main stage op Roadburn totaal afgeladen (heb het hier over Electric Wizard) dat soort taferelen gebeuren er ook op een Neurotic met Vader in dit geval. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Iemand die wil meeten @ 013 vrijdag of zaterdag om een biertje te drinken ofzo? Ga in mn eentje namelijk dus het zou wel gezellig zijn als iemand van ongeveer mijn leeftijd (21) een biertje zou willen doen |
|
Als je heet bent kom ik wel ff tanken. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ik ben eigenlijk 13 jaar te oud, maar een biertje gaat er altijd wel in. Mag mijn maat dan ook meedrinken, of doe je niet aan trio's? quote: Ja gezellig! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 03-05-2013 9:13] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik denk dat de switch is omdat Vader niet zo vroeg uiteindelijk dacht er te kunnen zijn. Dat lijkt me het meest logische reden. |
|
quote: Ze dachten niet zo vroeg uiteindelijk? Of vroegen ze niet uiteindelijk te dachten? [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 03-05-2013 12:22] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Klopt, de switch om logistieke redenen. Vader speelde gisteren nog een show in Polen en hadden de rit toch een beetje onderschat om nog op tijd in 013 te zijn |
|
MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Negatieveling (alle dagen maar waarschijnlijk niet alle bands zien) Woutjinho (alle dagen) Mangamusicfan (alle dagen) meatgrinder (den zaterdag) Vlekkie (Zaterdag en Zondag, kan vrijdag niet ) Jeroen83 (alle dagen) Sorceress (alle dagen) Coldheart Minor (alle dagen) Greycloak (alle dagen) BloodCorpse (alle dagen) KrisH (alle dagen) iPim (vrijdag en zaterdag) Ktulu (vrijdag) CTTS (alle dagen) Tomcat ha (alle dagen) Sjon (alle dagen) |
|
De switch komt niet helemaal goed uit met mijn planning, maar Vader heb ik al vaker gezien en zal dat dus dit keer gewoon half kijken. Ergens achterin als je de zaal uberhaupt nog in kan. Trouwens voor de mensen die willen meeten. Ik heb lang blond haar, een legerbroek en aan een bandshirt! Zie jullie de komende 3 dagen daar wel! En een jongen. Voordat er een hoop teleurgestelde kerels voor me staan |
|
MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Negatieveling (alle dagen maar waarschijnlijk niet alle bands zien) Woutjinho (alle dagen) Mangamusicfan (alle dagen) meatgrinder (den zaterdag) Vlekkie (Zaterdag en Zondag, kan vrijdag niet ) Jeroen83 (alle dagen) Sorceress (alle dagen) Coldheart Minor (alle dagen) Greycloak (alle dagen) BloodCorpse (alle dagen) KrisH (alle dagen) iPim (vrijdag en zaterdag) Ktulu (vrijdag) CTTS (alle dagen) Tomcat ha (alle dagen) Sjon (alle dagen) collision-tammi (zaterdag) |
|
quote: Je bent dus direct te herkennen! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: uh uh, ik kies deur nummer 3 |
|
quote: uh uh, ik kies deur nummer 3. En ja ik ben er ook. Ik ben een klein kereltje met bril en een high on fire shirt of met een witte Slough Feg shirt de dagen na vandaag. En met prachtig lang donkerbruin haar. Sehr prachtig. Zo maar eens de trein pakken richting tilburg denk ik. |
|
Ik ga me straks met de auto door de ring van Antwerpen en die van Breda worstelen. Wat een uur ook om te beginnen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |