|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Exhumed & Malignant Tumour, prima toevoegingen. |
|
3 dagen ticket is binnen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Alleen jammer dat Exhumed op de vrijdag speelt, die dag wilde ik eigenlijk skippen, anders wordt het zo vermoeiend |
|
quote: Gewoon een hotel in Tilburg boeken, heb ik ook gedaan. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Iemand misschien nog tips voor goedkope hotels in de buurt van 013, die nog niet uitverkocht zijn? |
|
quote: www.booking.com Maar de goedkope hotels vlakbij 013 zijn zo te zien allemaal al vol. Of je betaald meer, of je moet genoegen nemen met een hotel buiten Tilburg. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 26-12-2012 19:20] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Mercure en City Hotel hebben nog kamers hoor... beide op 2 min lopen van 013. |
|
Welke zijn de goedkope hotels in de buurt van 013, dan? Ik vond er geen enkele. |
|
Ik zit in het Bastion, dat is goedkoop en vlakbij maar helaas al vol. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Het Wapen is ook een goedkope die dichtbij is, maar ook al vol quote: Mercure vraagt op die dagen 130 euro per nacht, City Hotel 150 per nacht. Vind het toch net wat prijzig. Op andere dagen zijn ze goedkoper, hebben ze slim gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Sorceress op 26-12-2012 19:48] |
|
Helaas.. terug naar Hilvarenbeek dan maar. |
|
Of een goed & goedkoop hotel in Eindhoven pakken, Holiday Inn bijvoorbeeld, tegenover het station. Daar betaal je 68 Euro per twin bed kamer per nacht. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Goede tip! Idd goedkoop maar met treinkaartjes erbij scheelt het uiteindelijk toch niet veel met het Ibis hotel in Tilburg. Die hebben wij nu toch maar genomen, net als vorig jaar. Alleen wat te ver om te lopen vanaf 013, maar het is niet anders, dan maar een taxi 's avonds. Blij dat de boel geregeld is iig |
|
Wat een gemak dat ik op praktisch loopafstand van de 013 woon. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: |
|
Keihard hopen dat het niet op de zaterdag is... |
|
Death speelt op de vrijdag! hebben ze bij NDF wel mooi geregeld, er zijn geen kaartjes voor alleen vrijdags dus als je alleen vrijdags wilt gaan dan moet je een 3 dagen ticket kopen... wat een onzin! |
|
Een beetje Death-fan komt naar Neurotic Deathfest voor drie dagen, toch? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik vond dit leuker toen het nog No Mercy fest heette... Maar serieus; alle 013 feestjes zijn tegenwoordig gebonden aan 1 specifiek genre. Voor mij is het iets teveel van het goede een tot drie dagen lang maar 1 genre... daar krijg ik de kriebels van dus ook dit jaar weer afwezig... ook met Death cover band (daar heb ik geen benefiet voor georganiseerd in 2001 godverdomme) Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Pis jij azijn? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Als je het jammer vindt dat er amper nog gemengde extreme metal feestjes zijn ben je natuurlijk een zeikerd. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Neen hoor, ik klaag er ook minstens drie keer per dag over. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dat het (min of meer) 1 genre is is juist de charme van NDF en de reden dat ik het altijd het vetste festival van het jaar vind. Hele andere sfeer dan ook. Zijn naar mijn idee al genoeg festivals met gemengde metal genres, waarvan je dan minstens de helft van de bands toch niet wil zien. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |