|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
STRESS "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Fauna - The Hunt CD Fauna - Avifauna CD |
|
Teleurstelling. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het leven hé... The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Handgemaakte waterkan [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 23-04-2014 20:48] |
|
dit prachtige boek http://www.islamicbookstore.com/b10921.html lag zomaar in de bus, de buren hadden er ook allemaal één en elders in de stad was het ook verspreid. blijkt dat darwin het helemaal fout had en het leven allemaal het werk is van allah. wie had dat gedacht? had ik toch bijna m'n leven vergooid aan die wetenschappelijke onzin. the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Er zat zeker geen bom in, of anthrax of zo? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Tas vol met verse kippe-eitjes. Lekker. :-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vandaag totaal onverwacht in de brievenbus gevonden en opgestuurd via een vriend uit Chicago. Een gesigneerde foto van en door John Amplas van één van mijn favoriete Romero films: Martin. bub |
|
Net geen kroon. Wel een vulling die het waarschijnlijk niet eeuwig gaat volhouden. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Een iPhone 3GS 8GB, daaaag klote samsung ding. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Moederdag cadeau ? [Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 11-05-2014 22:18] We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Ja, tuurlijk. Dat was het. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Samsung > iPhone. Nouja, alle merken > Apple. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Monads - Intellectus Iudicat Veritatem Digipack |
|
quote: Zal allemaal best zo zijn, maar je schijt een gekregen iphone niet in de bek. Oid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Nee die gooi je kapot tegen de grond. Serieus. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Dat heb ik nu al met deze samsung, hehe. Ik krijg hem gan mn zwager die nu een 4 heeft. Hij is er enorm over te spreken, evenals zijn eega. Ach, we gaan het zien, donderdag krijg ik hem. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als je van Samsung overstapt naar iPhone raad ik je aan een vergrootglas te kopen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
We gaan het zien. Of niet. ;-) Oja. Leesbrilletje kopen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Octopuskoekjesvorm |
|
Hooikoorts |
|
Oh ja, hier ook zeer fel. Maar te lui om naar een apotheker te stappen. Met pikkende ogen, veel te lange niesbuien en weg te gooien zakdoeken als gevolg. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
5 vaccinaties op rij. Willekeur en dictatuur! |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |