![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Dayum, alweer? We zijn klaar ![]() |
|
? ![]() |
|
Je had een flinke tijd terug toch al een fridge magnet uit Israel gekregen? Van A... Hoe rijk zijn die mensen? We zijn klaar ![]() |
|
Rijk genoeg om 2 koelkastmagneten te kopen. ![]() |
|
Ik wil ook 2x per jaar op verkansie. ![]() We zijn klaar ![]() |
|
Jij hebt geen geld man ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik wilde vroeger altijd naar hawai, maar toen wist ik nog niet dat dat ooit een nucleare test site was. Italie lijkt me wel gaaf. We zijn klaar ![]() |
|
Optie 2: balcone Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Kweenie hoor. Mijn lijf daar semi nakend in de zon terwijl de moeders eronder de koters staan op te wachten omdat de school uit is... Een gewone relatie kapotmaken? Sure, meteen. Maar een huwelijk met koters? Nee, das zielig. En dan moet je weer leuk doen met die koters. We zijn klaar ![]() |
|
Wat zijn koters? ![]() |
|
Soort van soa. We zijn klaar ![]() |
|
ECHT WAAR. Jij bent een gevaar ![]() ![]() |
|
Kersen ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
1% korting op mijn zorgpremie door die shit gelijk in 1x te betalen. Even een vinkje aanpassen bij de zorgverzekeraar en gelijk bevestiging in de mail. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Een fles Laphroaig 10y/o en een fles Glenlivet 12 y/o. Van de Pool die onze oude keuken demonteerde en afvoerde. Mooi! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Sjokkelaat van het merk J. D. Gross. Ondanks de naam erg lekker. ![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Het grote kookboek voor de man Atrium tuinplanten encyclopedie I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Happy 420 pakketje van de shop. ![]() Met van die koolstoffiltertippies. Gebruikt iemand die wel eens? I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Een LG 55" C2 OLED tv. Van mijn baas. Wat een beeld ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Een handgeschreven brief. ![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Ik kaap het topic even door het op mezelf en mijn cheapness te betrekken dus alvast sorry hiervoor. Een zooi aktieprodukten bij AH waar je een bol.com tegoedbon bij krijgt. Het totaal uitgegeven bedrag was daarbij lager dan de waarde van de tegoedbon. Ja, ik heb nog wat laten liggen voor Tante Toos. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ga jij helemaal naar Weert om daar bij de Appie boodschappen te doen ja? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |