![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Een switch 2 met een mario galaxy bundle pack |
|||||||||
|
quote: Nice Is het de upgrade van de switch 1 waard, of heb je die niet gehad? |
|||||||||
|
Betere controllers ook? Heb ooit op een demo kast de switch 1 geprobeerd en ik was verrast door de ontzettend slechte kwaliteit van de controllers, wat een flut spul, niet gewend van Nintendo. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Joy-Cons zijn aids. Alleen de Pro Controllers zijn real. |
|||||||||
|
quote: Sowieso de Pro Controllers. Wie bij Nintendo de ergonomie doet mag ontslagen worden. Na een half uur met die Joy-Con heb je al kramp. |
|||||||||
|
quote: Ja, die dingen, ja, vreselijk. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
| Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
| Index / Algemeen |