|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
2x lamp normaal 1x lamp disco & houtlijm. [Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 23-08-2021 19:48] |
|
Oordopjes. Lekker geluid. |
|
https://www.ah-boodschappen.nl/707940/la-morena-jalapeo-mayonnaise Van m'n ma, die zag dit in de bak met voor 1 euro liggen en las jalapeno. Lief! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Gerookte paling. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Broodje kroket en een broodje frikandel speciaal, van de baas, vanwege druk druk druk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Paar flessen whisky, leren bbq-schort en een heus koksmes. De tering, dat ding leg je op je vlees waarna 'ie er uit zichzelf zo'n beetje doorheen zakt. Dacht altijd dat die Herman den Blijker-units van de Blokker scherp waren, maar dit is wel echt next level hoor. Fijn! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Nvm [Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 09-11-2021 15:44] Eikel |
|
quote: Te druk om fatsoenlijk te koken blijkbaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hij wil van je af Wim met z'n cholestorolverhogende vette hap. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
JaloeHOERs!!! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En mijn cholesterol is tegenwoordig toppiejoppie, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zeker niet jaloers. Het is je gegund. Een lekkere snack bedoel ik dan, niet een verrotte cholesterol. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
3 paar sokken Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
SOCK YOU! Ik bedoel, is het al Sinterklaas? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Een messenset. |
|
quote: Next level zelfmutilatie als voor de onderarmen en bovenbenen de scheermesjes passé zijn. |
|
Je weet zelf dondersgoed waarom ik een messenset gekocht heb. |
|
Gekregen. |
|
Hyrule Historia Hyrule Encyclopedia Dekbedovertrek Zelda t-shirt "Je ziet er uit als een 90's mooiboy" |
|
Vorige week McDonald's sokken en deze week McDonald's touch gloves, dankzij een collega die goed met de Mac App is. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De witte of de rooie? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En godver. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die bovenstaande sokken vallen nog wel mee. Het is erger, kijk maar. Net de handschoenen kan je ook klooien met je phone. Deze dus. Godver, wat een wansmaak. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Beerwulf kerstpakket. Lading speciaalbiertjes en twee glazen. Fijn! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |