|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou nee eigenlijk komt het doordat de kerstpakketten samensteller van de stichting het graag algemeen wil houden. Kun je ook niet weten, hoe dat werkt met kerstpakketten voor werkenden. Geeft niks. Toch hoop ik dat jij en je mede cliënten ook een leuk pakketje krijgen voor al die schroefjes en moertjes die je hebt gesorteerd en alle kerstkoekjes die je hebt mogen bakken. Aniejweej, dat rellen van je is wat saai en eentonig. Ik ga liever de kattenbak uitscheppen (ook gekregen overigens), toedeloe maar weer.. fijne reldag schat! |
|
Van mijn zus voor kerst de vinyl van Henbane van Cultes des Ghoules gekregen, een theethermometer en een zelfgebreide sjaal. Willekeur en dictatuur! |
|
Lieve zus. OT: Geld van m'n vader waar ik een wollen vestje en schoenen van heb gekocht. |
|
quote:Hahaha, kutje. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Nord - Het Lot. |
|
Pro-Ject Debut Carbon |
|
Taken 2 en Seven Psychopaths op DVD, Alter Bridge CD, triootje Courvoisier flesjes en als klap op de vuurpijl verschillende varianten Bros van mijn bros die vandaag effe gezellig langskwamen |
|
Windows 7 Home Premium service pack 1 (x64) OEM Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Van mijn vrouw heb ik een das en onderbroeken gekregen. Nu de rest nog. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Een extra vakantiedag omdat ik oud word. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Aanbod om een dag per week te blijven op stageplek omdat ze me 'niet kwijt willen'. |
|
quote: Dat verbaast me niet! Goed bezig! Willekeur en dictatuur! |
|
Een pak rijstmelk met amaretto smaak. Het is lekker. Blijkt. |
|
Kan ik me weinig bij voorstellen. Smaakt dat dan niet gewoon naar amandelen? Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Nee, die hebben een sterke 'crunch'; dit is vloeibaar. |
|
Ah, dat had ik nu niet verwacht ;') Willekeur en dictatuur! |
|
George Orwell - Animal Farm en 1984 |
|
bub |
|
'n e-bow. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiooooooooo "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Alcest - Shelter (2-cd media book) |
|
Schoenen en whisky. |
|
quote: Blijft leuk. Boeiender |
|
Horn of the Rhino - Breed the chosen one LP Hey Colossus - Dominant Male LP Grote snoeppot inclusief inhoud |
|
Wat een supergraaf eierdopje The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |