![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoe is het bevallen, die Nike sokken? Ik heb Puma's van 3 jaar geleden, zijn nog als nieuw maar damn wat zweten m'n voeten snel ![]() ![]() ![]() |
|
Heel goed. In 2020 draag ik nog steeds alleen maar Nike zwarte sokken. Nergens last van. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Mogen mensen inmiddels wel aan je Nikes zitten? ![]() |
|
Aan die ie in 2012 gekregen heeft wel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Zeker niet. Sterker, mensen mogen helemaal niet aan me zitten, hehe. Gekregen, 6 kuipjes big mac saus, van mijn collega's op het werk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
2 speakerstands. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Gekregen, een hele lading Wii/Gamecube spul. Nogmaals bedankt, Tom! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 27-08-2020 19:28] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: +1, keihard hulde! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Jullie zijn walvissen sperma. ![]() (You're whalecum/you're welcome) [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 28-08-2020 7:28] ![]() |
|
Uitleg was vereist, ja. ![]() ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Alice Coltrane - Radha-Krsna Nama Sankirtana LP ![]() ![]() |
|
quote:Die dame krijgt veel te weinig aandacht. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
koppijn Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Cirith Gorgor – Sovereign ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Een pot honing. Geen supermarkt honing, maar geslingerd door een oom van mijn eega. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Schultenbrau badslippers én schultenbrau sokken. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Cool! Ik ken een aantal mensen die daar heel jaloers op zijn. ![]() |
|
quote: Nou de hoodie en de broek nog. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Is dat niet in een bepaalde scene Pics Of Incredible Dicks Here? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik zit gelukkig niet in die scene, lol. De sokken moeten nog gewassen worden, natuurlijk. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Twee nieuwe pannen. Blij als een kind met een ijsje. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |