|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Dank u, Sinterklaas! Ja hoor... |
|
quote: wie heeft er zo'n hekel aan jou? I am mine own redeemer...! |
|
quote: +1. We zouden er eigenlijk niet aan doen, maar aangezien de dames toch stiekem dingetjes hadden gekocht toch zelf nog maar even, last minute, wat prullaria en vreterij gekocht en in lopen pakken. Anders voel ik me weer zo'n pauper. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Chocoladeletter |
|
quote:+1 en een pen met op de achterkant een rubbertje voor aanraakschermen. |
|
Volgens mij ben ik stout geweest dit jaar. Subtiel kamerolifantje |
|
ik ook. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
In totaal 6 (!) Tony Chocolonely letters gekregen... Wow. Ja hoor... |
|
Kratje Belgisch bier gekregen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Echt bier dus. |
|
Ja, bedankt nog Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
Half litertje matige blend whisky, een whisky advent kalender (elke dag een olijk shotje) en een t-shirt dat zegt: 'do epic shit'. Dat laatste lukt aardig; ik ben onnoemelijk zwaar uit mijn reet aan het pissen, godverdekut! Ja hoor... |
|
quote: 't glazuur van de pot! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Lang geleden dat ik nog zo blij geweest ben met cd's. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door WodanNord op 30-01-2017 1:22] |
|
Kerstpakket Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Een volledig zelf gemaakte broek van mijn vrouw. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Een kaart. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Algebra - Polymorph Shirt van Necronomicon (de Duitse, gevangen bij een van hun niet al te druk bezochte optredens op Barge To Hell) [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 12-12-2012 14:48] |
|
signature |
|
Valt bijna niet op, dat je reclame aan het maken bent; zó subtiel. Als je het nou goed doet laat je daadwerkelijk de ring zien die je gekregen hebt (als dat al zo is), ipv alleen de link naar de bestelpagina van je vriendins snuisterijen te posten. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nietsontziende darmkrampen van die bloemkoolsoep van draarstraks. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Geef terug dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |