![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja natuurlijk, anders weet het apparaat niet welke geluiden te cancelen. ![]() Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Ga ik er ook om.. zijn ze godver NET OP!!!! Winter is coming ![]() |
|
Een New Era Productions-promotiepakket met daarin de Dark War Eternal III-compilatie. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: You're not loving it. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
quote: Aanrader voor wie nog niets van hun werk heeft! Hun album A Day Of Nights is vreselijk goed. Emotioneel zo hard. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Nu wel groenlinks stemmen. Puur ter compensatie. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Dan zit ik goed. Ik heb dat pakket ook onlangs gekregen én GL gestemd vorig jaar. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Dat hoef je niet te bevestigen. Dat kon iedereen zo raden gezien je manier van reageren of veel posts, vooral die van ND. Je bent net zo zuur als die GL-ers in de 2e kamer. ![]() Deze week nog die Piri toen vd Plas een debat aanvroeg over de ongeregeldheden op 4 en 5 mei: "De coalitie laat zich niet uit over Israel in Gaza dus geen steun." Kleinzielige kneuzenclub is het, dat hele GL. ![]() En dat is ook precies wat Kvellie in een ander topic uit de doeken doet. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Zulke ongerichte en inhoudsloze zure kritiek, het is echt knap dat je dit volhoudt. Als kloon-trol op een marginaal forum. Kudos! No dogs, no masters. ![]() |
|
Een verlaging van mijn variabele hypotheekrente. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Vakantiegeld € 140 meer dan vorig jaar. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Oh shit, vakantiegeld... Snel wat naar de spaarrekening zetten voor het aan LEGO opgaat. No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |